Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Prodejce mi zamítl reklamaci s odůvodněním zničením zákazníkem. Odvolává se na poškození rámu telefonu, který je z hliníku a vyzdvihuje vystouplou jeho část, jelikož je tam hliníkový rám přerušen kvůli konektoru na sluchátka.
Tento promáčknutý roh nastal dávno před tím, než-li byla v telefonu nová baterie z první reklamace. Stav telefonu je zdokumentován technikem, který přebíral telefon u prodejce. Přitom mi servis první výměnu provedl a nyní se vymlouvá na něco, co již existovalo před tím, než taková situace mohla nastat.
Proč se dodavatel odvolává na stav telefonu, který již prokazatelně byl před používáním nové baterie?
Toto je jasně dané reklamačním protokolem vytvořený technikem. Tento technik je dle mého důvěryhodný pro obě stany a rozhodně řádně plní svou práci. Jsem si tím jistý díky způsobu komunikace a případným jeho otázkám.
THL 2015, baterie BL-08
Výměna baterie. Jedná se dle mého názoru na dobrý telefon.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Anýž.
Je nám líto, ale mobilní telefon je silně mechanicky poškozený a toto poškození souvisí s popisovanou vadou.
Vzhledem k tomu, že se mechanické poškozené záruka nevztahuje, byla záruční oprava zamítnuta. Toto stanovisko k reklamaci je z naší strany konečné.
Pokud s vyjádřením nesouhlasíte, doporučuji se obrátit na znalce, který vyjádření autorizovaného servisu vyvrátí.
Znalce je možné najít na i stránkách sTestu.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobrý den,
děkuji za reakci, ale měl bych pár dotazů.
Přečetl jste si můj popis nebo pouze vyjádření ze servisu?
Přečetl jste si dané protokoly? Našel jste v nich to, co popisuji?
Rád bych Vás požádal o důkladné přečtení a nastudování. Je zvláštní, že Vaši kolegové (konkrétně 2) si myslí, že by mi servis měl vyhovět?
S pozdravem
Marek Anýž
Dobrý den pane Anýž.
Veškeré reklamace, které vyžadují odborné posouzení, zasíláme do k dodavatelům do autorizovaných či smluvních servisů. Vyjádření servisu pak plně přebíráme.
Pokud s vyjádřením servisu nesouhlasíte, můžete se obrátit na znalce a nechat si vypracovat znalecký posudek, kterým vyjádření servisu vyvrátíte. Proplacení částky za posudek je pak možné požadovat v rámci nutných nákladů na reklamace.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den,
děkuji za druhé, avšak nic neměnící vyjádření a řekl bych účelové.
Nicméně jsem se ptal na Vaši aktivitu, respektive CZC.
Očividně se pouze snažíte dělat nic neříkající prohlášení.
Vzhledem k Vaší jasné neochotě cokoliv v tomto podniknout, asi mi opravdu nezbývat, než vyzkoušet náš systém znalců.
S pozdravem
Marek Anýž
Rozhodl-li prodávající o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.