Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
"hra na kočku s myší"
Dnes 1. 11. 2013, 18:55:11
Komu: skylink@skylink.cz
TAKTO JSEM REAGOVAL,po té co jsem našel v mém emailu vaši nabídku.
Budeli cokoli třeba,rád dodám. spojení na mě:
Dobrej,to se dalo čekat!!!!!!! "Já o koze a vy o voze"!!! Jste vůbec schopni odpovědět slušným lidem a konkrétně komunikovat o věci?Dost bych se divil kdyby to šlo bez soudů ,přičemž se spoléháte na svoji výhodu,že můžete i kdybych se "postavil na hlavu"mi jen tak odepřít bez důkazů služby,pro které jsem vzorněplnil své povinnost a udělat si ze mě vaším vyjádřením,které jste mi zaslali totálního KRETÉNAi!!! Ano,tak se nyní cítím,a to proto,že odeslaný text,tak já to cítím,ze mě TOTÁLNÍHO BLBA !!!Předávám prozatím vaše vyjádření,které se vůbec neváže na mnou odeslaný text jisté organizaci a nedomluvíme-li se tak pak tak,jak nám pravidla nařizují. Jan Gasiorovič
Dobrý den, (To je odpověď co tomu říkáte?!!!!)
Dovolujeme si Vás informovat, že v souladu s novými Všeobecnými obchodními podmínkami, platnými od 15.6.2012, vstupuje s účinností od 1.9.2012 v platnost pravidelný poplatek za poskytování služeb souvisejících s příjmem satelitní televize, tzv. Servisní poplatek ve Výši 29 Kč/ 1,2 Euro za měsíc, resp. 348 Kč/14,40 Euro za rok.
Servisní poplatek pokrývá náklady na provoz, administraci, technické zajištění a podporu poskytování služeb satelitní televize Skylink/CS Link včetně provozu zákaznického servisu.
Servisní poplatek nesouvisí se zvolenou programovou nabídkou a vztahuje se na všechny uživatele služeb Skylink a CS Link. U přístupových karet, pro které nebude Servisní poplatek k datu jeho účinnosti uhrazen, dojde v souladu s platnými Všeobecnými obchodními podmínkami k zastavení poskytování služby Skylink, resp. CS Link.
Více informací o Servisním poplatku naleznete zde http://www.skylink.cz/servisni-poplatek-22.html
Jsme soukromá společnost, nežijeme ze státních dotací. Proto nám nezbývá, než proti nákladům, které s provozem satelitní televize souvisejí postavit reálné příjmy. Jinak by nebylo možno stávající úroveň našich služeb udržet. Bezproblémový provoz satelitní televize je jistě v zájmu našich zákazníků. Postupné zavádění Servisního poplatku je cestou, jak jej financovat. Přes silnou konkurenci na trhu televizního příjmu se domníváme, že i po zavedení Servisního poplatku jsou naše služby tou nejvýhodnější alternativou.
S pozdravem
Martina Polášková
Zákaznický servis Skylink
www.skylink.cz
Satelitní televize Skylink
P. O. Box č.4
709 00 Ostrava
Czech Republic
Skylink
- zákaznický servis (pracovní dny 8-20 hod.):
CZ - tel.: +420 595 694 310
SK - tel.: +421 2 20250 241
www.skylink.sk ; www.skylink.cz
Skylink® a CSlink® je registrovaná obchodní značka užívána M7 Group S.A.;
se sídlem Rue Albert Borschette 2,L-1246 Luxembourg; R.C.S. Luxembourg : B 148073
---------- Původní zpráva ----------
Od: skylink@skylink.cz
Datum: 30. 10. 2013
Předmět: Info mail od Skylink CZ - Deaktivace karty, Servisní poplatek
Vážený uživateli satelitní televize Skylink,
dovolte, abychom Vás upozornili, že Vaše
dekódovací karta č.: "42570256935
byla deaktivována z důvodu neuhrazení Servisního poplatku,
který měl datum účinnosti "30.10.2013".
Tato deaktivace je dočasná a nemá žádný vliv na funkcionalitu Vaší dekódovací karty,
chybějící programy Vám budou opět automaticky aktivovány po úhradě Servisního poplatku
nebo některého placeného balíčku.
Podrobné informace o Servisním poplatku a možných způsobech jeho úhrady najdete
na www.skylink.cz (Praktické informace/Servisní poplatek)
Děkujeme za pochopení
Zákaznický servis Skylink
Kde jste vzali tu drzost a jednostranně a bez účasti druhé strany,vypovědět služby, jenž jsem s vaší firmou uzavřel a řádně jsem si svoji část smlouvy splnil?!! Vaše jednání je totálně protiprávní a to proto,že s mojí osobou nikdo nejednal o tom , zda-li mám nadále na základě nového návrhu na poskytování vašich služeb nadále chtít s vámi ještě pokračovat , nebo zdali již nemám za nových podmínek dále vaše služby využívat.!!! K tomuto dialogu s vámi však nedošlo a tak chtěli-li jste jednostranně odstoupit od smlouvy a nechtěli jste mi dále poskytovat služby dle původní smlouvy
měli jste také navrátit vloženou částku za pořízení dekódovací karty,oproti navrácení již zmíněné dekódovací karty,jenž byla zakoupena za pevně stanovených podmínek,přičemž o "jakémsi servisním poplatku" nebyla ani zmínka a také po jistá leta jste tuto smlouvu řádně plnily,ale až doteď !!!! Takže mi laskavě vraťte zmíněnou pořizovací finanční hodnotu karty oproti navrácení karty"tedy úplné deaktivace dekódovací karty",čímž je vlastně nepoužitelná(nemíním vést o tomto způsobu vyrovnání žádný dialog a to proto,že již v současné době nejsou již mezi námi žádní NEGRAMOTI)!! Toto však můžete provést jen s mým souhlasem a když jste si dovolili tu drzost a jednostraně chtěli s mou osobou ukončit spolupráci , tak jste měli též současně navrátit finanční hodnotu dekódovací karty!!! To se však nestalo! Takže mě okamžitě uveďte kartu do původního funkčního stavu!!!! A až mi "přistane" na mém kontě prokazatelně fin.částka dek. karty za kterou byla pořízena,můžete tuto kartu znehodnotit!! Upozorňuji na to,že by jste si neměli a ani nezkoušeli vysvětlit moje vzjádření po svém !!!!! Musím se i když nerad přizpůsobit se vašim neoprávněným praktikám,přestože je jinak rozhodně odmítám!!!! Dále ta drzost komunikovat s někým jen prostřednictvím emailu je vskutku nehoráznost!!!! Já rozhodně nebudu jako "každý osel" v tomto státě chodit s tabletem na"Pr....",už tak jsme ztratili svoje soukromí mob. telefonem,elektr.podpisem(což v tomto státě neumí využívat valná většina respondentů,včetně firem). Takže použítí jednoduše mobilu,když stejně je každý hovor monitorován, je asi problém!!! A tak se neomaleně uchylujete k neadresnému emailu a pak dělat překvapené,že"pán si stěžuje,že nebyl denně na internetu,TO JE TAK DIVNÉ??,chudák ubohej),já mám však radši "přírodu a SVOBODU,kterou mi vaším jednáním odpíráte. Dál mě psát školní "slohové cvičení"nebaví!!!! Tedy ještě jednou,kdyby se jako zásahem "vyšší moci moje osobní údaje ztratily" číslo bank.spojení kam by měla fin, částka "přistát",rozhodneteli se se mnou již nespolupracovat, Já za sebe uvádím,že budu pokračovat jen ve smlouvě v původním znění !! tedy bez SERVISNÍHO POPLATKU. Jan Gasiorovič
vše je uvedeno v textu výše.
|
Tweet |
Dle § 63 zákona o elektronických komunikacích má poskytovatel služby povinnost informovat spotřebitele o změně obchodních podmínek. V případě, že nové obchodní podmínky zhoršují jeho postavení, má nárok na odstoupení od smlouvy bez sankce.
Nelze než souhlasit s komentářem dTestu.
Servisní poplatek byl zaveden 1. 9. 2012 a zákazníci byli o jeho zavedení informováni v zákonné lhůtě. Každý zákazník má možnost odstoupit od smlouvy. Pokud Servisní poplatek nebyl uhrazen, došlo k deaktivaci přístupové karty. Žádné sankce jsme nikdy nežádali.
Satelitní přijímací zařízení (podobně jako televizor) je ve vlastnictví zákazníka a je na něm, jak s ním naloží. Může je využívat pro příjem jiné satelitní služby nebo je prodat.
Každá přístupová karta fungovala minimálně 24 měsíců bez Servisního poplatku. V konkrétním případě karty pana Gasioroviče se jednalo o období od 1. 8. 2011 do 30. 10. 2013, tedy o 27 měsíců. Po podělení pořizovací ceny karty 27 dospějeme k měsíčním nákladům mnohem nižším než u jakékoli jiné satelitní služby v ČR. Karta ovšem po deaktivaci neztratila hodnotu a lze ji prodat. Jakmile bude uhrazen Servisní poplatek, karta bude automaticky reaktivována. Jen mimochodem, pan Gasiorovič získal uvedenou kartu v roce 2011 za zlomek její standardní ceny.
Jaromír Glisník, Skylink
Vzhledem k faktu, že spotřebitel již nevyužil možnost reakce, považujeme stížnost za uzavřenou.