Společnost


General Stores s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10880Nevyřízená reklamace - nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2016, před 9 lety

Kristina Vavríková

Znění stížnosti

Dne 12.1.2016 mi přišlo potvrzení vyřízení reklamace viz níže. Od té doby mi nikdo nereaguje na emaily, již jsem tam volala v průběhu 2 měsíců tak 20x a vždy je mi řečeno, že mi peníze právě byly odeslány a NIKDY mi nepřišly. Takže po 4 měsících stále nemám peníze za vrácené zboží zpátky. Jednalo se o částku 1990 CZK a zboží byl kabát.

Vážený zákazníku,
Vaše objednávka pod číslem 1512008423 byla zařazena na seznam reklamací.

Do 30-ti pracovních dní (dle obchodních podmínek) Vám budou vráceny peníze zpět, nebo bude zboží znovu objednáno / zasláno v jiných velikostech / barvách (dle Vaší volby v reklamačním dokladu).
Doprava ZDARMA při nákupu nad 3.000 Kč*
Infolinka: (+420) 728 840 840
Reklamační oddělení: (+420) 728 840 840
Email: taxido@taxido.cz

Reklamace email : reklamace@taxido.cz

Osobní odběr: (+420) 728 840 840
Politických vězňů 2, 266 01 Beroun,Česká republika
www.taxido.cz

TAXI vyber styl...
*Doprava zdarma při nákupu nad 3.000 platí pouze pro ČR, doprava zdarma pro SK platí při nákupu nad 6.000 Kč.


Produkt

Dámský kabát - Pisa, tmavě šedý - :L


Požadované řešení

Vrácení celé částky za zboží dle obchodních podmínek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2016 12:36, před 9 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace (den, kdy prodávajícímu došla zásilka), pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani po odstoupení od smlouvy, zadržuje společnost tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li společnost na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat odstoupení od smlouvy i výzvu k plnění písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii odstoupení a výzvy) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 18:17, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.