Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.1.2016 mi přišlo potvrzení vyřízení reklamace viz níže. Od té doby mi nikdo nereaguje na emaily, již jsem tam volala v průběhu 2 měsíců tak 20x a vždy je mi řečeno, že mi peníze právě byly odeslány a NIKDY mi nepřišly. Takže po 4 měsících stále nemám peníze za vrácené zboží zpátky. Jednalo se o částku 1990 CZK a zboží byl kabát.
Vážený zákazníku,
Vaše objednávka pod číslem 1512008423 byla zařazena na seznam reklamací.
Do 30-ti pracovních dní (dle obchodních podmínek) Vám budou vráceny peníze zpět, nebo bude zboží znovu objednáno / zasláno v jiných velikostech / barvách (dle Vaší volby v reklamačním dokladu).
Doprava ZDARMA při nákupu nad 3.000 Kč*
Infolinka: (+420) 728 840 840
Reklamační oddělení: (+420) 728 840 840
Email: taxido@taxido.cz
Reklamace email : reklamace@taxido.cz
Osobní odběr: (+420) 728 840 840
Politických vězňů 2, 266 01 Beroun,Česká republika
www.taxido.cz
TAXI vyber styl...
*Doprava zdarma při nákupu nad 3.000 platí pouze pro ČR, doprava zdarma pro SK platí při nákupu nad 6.000 Kč.
Dámský kabát - Pisa, tmavě šedý - :L
Vrácení celé částky za zboží dle obchodních podmínek
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace (den, kdy prodávajícímu došla zásilka), pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Nevrátí-li společnost peněžní prostředky ani po odstoupení od smlouvy, zadržuje společnost tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat odstoupení od smlouvy i výzvu k plnění písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii odstoupení a výzvy) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.