Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
téměř při každé návštěvě PENNY v olomouci Roseweltova se setkám
se zbožím, které má tak "šikovně" umístěnou cenovku, že na nesprávnou cenu přijdu až na pokladně, při čtení účtenky. Vždy když chci zboží vrátit , neochotná pokladní vždy vrácení oddaluje, někdy čekám i víc než 5minut. přivolaná vedoucí vždy tvrdí,že je to má vina,že se mám pořádně dívat. Dle mého názoru by mělo mít zboží vždy řádně umístěnou cenovku a to tak aby se zákazník nemusel dohadovat s obsluhou(velmi nepříjemnou !!)
S pozdravem Karel Šiler
řádně umístěné cenovky a to tak aby nebyla možná záměna
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.