Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dne 19.5.2016 ve večeních hodinách (cca 20:40) v mosteckém kauflandu - adresa: Kabátnická 1701, 434 01 Most; došlo k velmi nepříjemnému konfliktu, kdy jsem byla slovně napadena a osočena pokladníma, že jsem se opakovaně vracela pro nákup stejného zboží, respektivě to měl být můj čtvrtý návrát do obchodu pro produkt, který byl v akci. Nevěřícně jsem na ně koukala, jestli si ze mě nedělaj srandu, ale slovní útoky nabíraly na obrátkách, a tak jsem velmi slušně požádala, aby mi zavolali vedoucí prodejny. Nikdo z pokladních tak neučinil a neustále dokola argumentovali, že se nacházím v prodejně po čtvrté a že mi zboží neprodají a ať to jdu okamžitě vrátit, vrcholem bylo, když na mě poslali hlídače, který se choval velmi neslušně a mával mi prstem před obličejem, abych šla svůj nákup vrátit, že mi pro neprodají. Neměli žádný důvod takto činit, protože jsem se ničeho protiprávního nedopustila. Velmi podrážděná jsem se tedy domáhala vedoucího, aby mi ihned na místě ukázal kamerové záznamy, že jsem pokladnou prošla už 3x, aby měli pokladní důvod mě takto osočovat. Vedoucí prodejny absolutně neměl žádné argumenty a nevěděl jak reagovat, po opakovaném žádání kamerových záznamů mi sdělil že záznamy nemají (což je jednoznačně lež, protože pokud se domáhájí ukradeného zboží nebo k usvědčování krádeže, také používají kamerová záznamy). Zavolal tedy vedoucí pokladen, která bez jakýhokoliv vysvětlení začala velmi neslušně řvát (slušně řečeno) a sdělila mi ať si jdu zboží koupit do jiné prodejny, že mi to tady neprodají (svým jednáním se tak dopustila diskriminace spotřebitele dle § 6 zákona o ochraně spotřebitele - diskriminaci lze označit takové jednání (včetně opomenutí) kdy se s jedním spotřebitelem zachází méně příznivě, než se zachází (resp. zacházelo nebo by se zacházelo) s jiným spotřebitelem ve srovnatelné situaci, resp. kdy je realizováno takové opatření, které neplatí za srovnatelných podmínek pro všechny spotřebitele stejně, popř. takové opatření není odůvodnitelné, přiměřené a nezbytné.). Jsem velmi rozhorčena a jsem rozhodnuta to tak nenechat. Jsem rozhodnuta celou věc řešit s hlavním vedením Kauflandu a s Českou obchodní inspekcí. Svým jednáním se totiž zaměstnanci Kauflandu dopustili správního deliktu dle § 24/7 písm.,a budu se domáhat okamžitého odstranění diskriminačního přístupu ke své osobě.
Trvám na tom, aby se mi vedení společnosti omluvilo, protože napadat a nepravdivě osočovat zákazníka BEZ DŮKAZU (který vedení nechtělo ukázat - kamerové záznamy) je velmi neetické, neslušné a hlavně urážlivé. Sama si tím společnost ubližuje, a navíc tak ukazuje veřejnosti svůj velmi neprofesionální přístup zaměstnanců k zákazníkům. Zaměstnanci - pokladní, nejen že jsou drzí a nepříjemní (bez důvodně hned zákazníka slovně napadají a uráží), ale také nejsou vůbec informováni o různých omezeních a akcích. Za druhé by bylo dobré nastavit stejný metr pro všechny, uvítala bych kdyby se vše řešilo bez ohledu na tom, jakou má člověk barvu pleti nebo jak vypadá. Mostecký Kaufland v tomto vyniká, jednání těchto pracovníků zcela odpovídá diskriminačnímu někdy až rasistickému jednání. Proto bych byla ráda, aby se tyto obrovské neprofesionální nedostatky odstranily a trochu více se začalo pracovat se zaměstanci. Ti jsou z velké části příčinou veškerých nedorozumění.
|
Tweet |
Přímou diskriminací se rozumí takové jednání, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru.
Pokud by byl důvod pro neposkytnutí služby (nákupu zboží) jeden z výše uvedených, může se spotřebitel domáhat, aby bylo od diskriminačního jednání upuštěno, aby byly odstraněny následky diskriminačního zásahu a aby mu bylo dáno přiměřené zadostiučinění. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že dochází k diskriminačnímu jednání, může se obrátit na úřad veřejného ochránce práv. Více informací je možné vyhledat na webové adrese http://www.ochrance.cz/diskriminace/.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.