Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9. 4. 2013 byla provedena výměna balkonu v bytě v 7.p. Vinou nezodpovědného přístupu zaměstnance došlo k vážnému poškození mého balkonu (5. p.). Padající konstrukce rozbila dvě skla. Rána byla tak silná, že bylo zcela proraženo jedno sklo. Dostala jsem kontakt na pana Jordanidise, kterému jsem volala po návratu od příbuzných 17. 4. Přislíbil mi, že se mi ozve, což se nestalo. Sama jsem si musela na sídlišti sehnat Vašeho zaměstnance, který skla změřil a ujistil mne, že budou vyměněna. Dne 19.5. jsem se vrátila z rekondičního pobytu a s hrůzou jsem zjistila, že vlivem větru došlo k ulomení části skla, které leželo na okraji balkonu, ale mohlo také někoho vážně zranit. Pod mým balkonem je zadní východ a chodník. Nechápu, že do dnešního dne jste to neřešili. Mám pořízenou fotodokumentaci. Doufám, že v co nejkratší době mi balkon na Vaše náklady opravíte. Několikrát jsem se snažila dovolat na číslo 775 563 652, ale bohužel buď bylo obsazeno nebo to nikdo nebral. Naposledy 9. 5. Jsem plně invalidní, a o odstranění střepů jsem musela požádat souseda.Skla byla vyměněna 11.6.,ale již 12.6.prasklo jedno sklo a záhy druhé. Do dnešního dne nikdo nereagoval ani po podání reklamace dne 17.6.2013.Nereagují ani na další urgence.
Výměna prasklých skel nebo finanční kompenzace. Výběr nové solidní firmy.
|
Tweet |
Dle § 420 občanského zákoníku každý odpovídá za škodu způsobenou porušením své právní povinnosti. Dle § 442 občanského zákoníku se škoda hradí v penězích, ale je-li to možné a účelné a požádá-li o to poškozený, hradí se škoda uvedením do předešlého stavu. Termín plnění určí poškozený výzvou. V případě, že odpovědný za škodu neplní, dostává se do prodlení a lze po něm dle § 517 občanského zákoníku žádat i úroky z prodlení.
Společnost Stavby a rekonstrukce budov spol. s r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.