Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#10902Odmitmuti přijetí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2016, před 9 lety

vladan minařík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes se mi stala zajímavá událost na poště v Jihomoravském Kyjově. Na přepážce mi bylo odmítnuto přijetí reklamace, kde pracovnice tvrdila, že přijetí reklamace nemá v kompetenci a pracovník řešící reklamace není přítomen. Odmítla mi vydat potvrzení o nepřijetí reklamace. Doslova řekla" Nic mi nedá, nemá na to kompetenci"Tvrdila, že reklamaci je nutné podávat v pouze v pracovní dny a to dopoledne. Což je pro mě problém, protože chodím do zaměstnání a musel bych si vzít dovolenou. Má pracovnice pravdu? Není její povinností v pracovní době pobočky přijat reklamaci?
Reklamace se týkala zaslání peněz Poukázkou C, kde bylo zasláno 5000 Kč, příjemci vyplaceno 500Kč. Originál podacího dokladu jsem dokládal. Dokonce vyplacení částky 500 Kč jsem dokladoval fotografii výplatní složenky, kterou mi zaslal příjemce.


Produkt

Zaslání penez poukázkou c


Požadované řešení

Převzetí reklamace a vyplacení příjemci zbylých 4500Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2016 14:46, před 9 lety

Společnost ve svých poštovních podmínkách uvádí, že reklamaci je možné podat u kterékoliv pošty. Jiná omezení týkající se místa nebo osoby, u které je možné reklamaci uplatnit, nejsou uvedena. Odmítnutí přijetí reklamace bylo tedy neoprávněné.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.