Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jako dárek k vánocům jsem od dětí dostala Removar.Přála jsem si ho, protože prodejce tvrdil,že se v něm dá upéct všechno vč.buchet.Není to však pravda,protože buchty zespoda nejsou upečené.Proto jsem Removar již 2.února 2013 reklamovala.Reklamaci jsem opakovala 4x s neúspěchem.Nepoužívám ho,protože nesplňuje to,na co prodejce dělal reklamu a mám ho zabalený ve sklepě.Nemám k němu důvěru,protože i maso se v něm peče delší dobu,než v klasické troubě.Nevím, co bych pro uznání reklamace mohla ještě udělat a nechci si již u tohoto prodejce nic koupit,protože mu nevěřím.
Removar - multifunkční elektrická pečící mísa pro zdravé stravování.
Žádám vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodejce musí dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele zamítnutí reklamace písemně odůvodnit.
Zároveň pokud je vada vytčena v prvních 6 měsících od zakoupení, je prodejce povinný prokázat, že zboží dodal v souladu s kupní smlouvou.
V případě, že jsou skutečné vlastnosti výrobku v rozporu s vlastnostmi propagovanými, má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Společnost TV PRODUCTS CZ s.r.o. se nerozhodla reagovat na podané stížnosti. Z tohoto důvodu budou stížnosti uzavřeny pro nereakci subjektu.
V případě, že spotřebitel má zájem dále spor řešit, bude nutné obrátit se na příslušný soud a podat žalobu. V rámci soudního řízení doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta např. prostřednictvím stránek www.cak.cz. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnost předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.