Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#10913Nedodaná obývací stěna ALFA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2016, před 9 lety

Michaela Kadlecova

Znění stížnosti

Dne 6.5.2016 jsem si on-line objednala a ihned zaplatila obývací stěnu za akční cenu 5.698Kč(včetně dopravy).Tentýž den mi rovněž byla potvrzena transakce a expedice.Dopravu měla na starosti přepravní spol.Geis.
18.5. jsem kontaktovala zák.linku Okay s tím,že mi stále nedorazila má objednávka.Paní Kateřina,se kterou jsem mluvila mi řekla,že z jejich strany chyba není,že se musím obrátit na dopravce.Volala jsem tedy dopravci Geis,kde mi bylo řečeno,že zboží nebylo převzato s tím,že mi bylo voláno a následně i doručováno zboží na mou adresu."Nikdo mi nevolal",řekla jsem,načež jsme i s jistou paní ověřovaly mé tel.č.Následně jsme ale zjistily,že udaná tel.čísla byla 2,ovšem jedno bylo správné,druhé špatné.Paní mi řekla,že zadanou objednávku převzali už se špatnýmtel.č.,že je možné,že mi na to špatné bylo voláno a že vidí na počítači,že se zboží vrací a dokonce že zboží bylo poškozené...Odkázala mě opět na prodejce,že chyba je na jejich straně ,protože zadali 2tel.čísla.Zřejmě mi bylo voláno na to špatné..
Opět jsem tedy volala zák.linku Okay s tím,že hovor přijala jiná paní..Řekla jsem jí,že jsem jim před chvilkou volala,a zda bych mohla opět mluvit s p.Kateřinou,že už ví o co jde,abych nemusela celou záležitost opět vysvětlovat.Nezapomněla jsem podotknout,že mě to volání sem a tam stojí peníze(zák.linky jsou placené) a tak mi paní řekla,že se mi p.Kateřina ozve,ale že momentálně hovoří.Když se mi po chvilce dovolala,oznámila jsem jí,že jsem volala na Geis,a že mi řekli,že chybovali v Okay tím,že zadali 2tel.kontakty,z toho 1chybný.Zeptala jsem se,co tedy s tím?Jak budeme celou situaci řešit?Paní mi řekla,že mám provést novou objednávku-což se mi 2x nelíbilo(opět vše znova...opět čekat...navíc objednávala jsem za cenu,za kterou již zboží nemají-je dražší o necelé 3.000Kč),navíc mi to přišlo hloupé....řekla jsem jí,at mi ji pošlou znova a ona řekla,že takhle to prostě nejde.Že mi vrátí peníze a musím znova zboží objednat.Mimochodem když jsem se zeptala,kdy mi pošlou mé peníze zpět,řekla mi 14dní.To už se mi vůbec nelíbilo!Proč musím čekat 14dní na peníze,pak budu zase objednávat,jo?Prý ,že si mohu objednat ihned,ještě než mi přijdou peníze.Načež jsem paní řekla,že nemám momentálně další peníze na novou objednávku.
Následující den mě napadlo,že skočím do kamenné prodejny Okay za vedoucím,aby mi pomohl situaci vyřešit.Šla jsem kol.11h.Pan vedoucí tam nebyl,tak že prý mi zkusí pomoct zaměstnanci.Když jsem jim vše řekla,jeden zaměstnanec se toho ujal.Shodou okolností tam byl i řidič od Geis,kterého se ten pán,co jsem s ním tu věc řešila zeptal,zda on náhodou nevezl objednávku na mou adresu.A náhodou vezl.Prý mi zkoušel volat 2x a prý jsem byla nedostupná...Pán z Okay mi řekl,že zavolá a že se mi pak ozve na muj tel.Šla jsem na odpolední,řekla jsem mu,že po 13h. at mi už nevolá,že pracuji ve službách.V ten den se již nikdo z Okay neozval.Druhý den jsem marně dopoledne čekala na telefon,ale nic.Opět jsem vyrazila osobně do kamenné prodejny.Pan vedoucí tam opět nebyl.Nechala jsem si zavolat toho pána,který se toho ujal.Řekla jsem mu:"Vy jste na mě zapomněl,ne?"Načež on že ne,že jsem řekla,že po 13h.nebudu na tel...neměla jsem slov...proč mi tedy nedal vědět druhý den dopoledne?Otevírací dobu mají od 9.00.???Když jsem se ho zeptala co tedy zjistil,řekl mi,že musím jedině odstoupit od smlouvy.Ihned mi nabízel ,že to spolu sepíšeme a že tedy do 14dnů od podepsání mi přijdou zpět mé peníze na účet.Myslela jsem,že vyskočím z kůže!"Jiné řešení není,tohle se mi vážně nelíbí!",řekla jsem.Pán mi odpověděl,že jiná situace by to byla,kdybych objednala u nich v kamennéprodejně.Odpověděla jsem:"Koukala jsem,ale vy ji na skladě nemáte,mají ji jen v centrálním skladu."
Pán nevyřešil vůbec nic,akorát mě obral o čas.Ještě v ten den jsem si našla jiné tel č.na Okay a volala jsem tam.Paní mě nechala vypovídat(celý příběh znova), a pak mi řekla,že jsem se dovolala na recepci,že mi bohužel nepomůže,že mě chápe,a že se mám obrátit na zákaznickou linku..Řekla jsem jí,že tam jsem již volala,ale stále opakovala,že mi bohužel nepomůže,že mě chápe.Žádala jsem ji o kontakt na někoho nad ní.. samotného ředitele,ale vůbec nechtěla nic řešit a řekla mi,že od toho je zákaznická linka.
Nejraději bych to dala do televize,protože tohle jednání je opravdu HNUS.
Snad se dočkám pomoci jak tuto situaci vyřešit!!O zboží mám stále zájem,ale za cenu,kterou jsem již zaplatila.Není mou vinou,že Okay a Geis mají mezi sebou BORDEL...Nebo kde se vlastně stala chyba??Proč mi nedal nikdo vědět třeba mailem,že zboží nebylo přebráno,že se vrací,že mě nezastihli???Ale nikdo nic!


Produkt

Č.OBJ.99 16 76 16 03 Okay -obývací stěna Alfa led Geis č.zakázky 613 5000202691


Požadované řešení

Stačilo by mi,kdyby ke mně zboží dorazilo za cenu,kterou jsem již zaplatila.Také by bylo hezké,kdyby mi byla nabídnuta třeba sleva 30% na další nákup-jako kompenzace...nebo nějaká jiná omluva za způsobené potíže.Také pracuji s lidmi jako OSVČ,vím moc dobře,jak se při dnešní konkurenci k zákazníkovi chovat a hýčkat si ho,aby neutekl ke konkurenci...


D Ě K U J I


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 08:34, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat veškeré zboží, k jehož dodání se v kupní smlouvě zavázal. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení s plněním závazku. Prodlení obecně nemá žádný vliv na trvání dluhu, to znamená, že i po vzniku prodlení dluh trvá a dlužník je povinen plnit. S prodlením však přichází specifické postihující následky jako povinnost zaplatit smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána, povinnost k náhradě škody, která prodlením může věřiteli vzniknout, rovněž i právo věřitele odstoupit od smlouvy ohledně nedodaného zboží.

Prodávající má tedy povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodejce ve sjednaném termínu nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Dodatečná lhůta nemusí být nutně poskytnuta výslovně, postačí, že je poskytnuta mlčky. Dodatečná lhůta nesmí být nepřiměřeně krátká. Měla by být zejména přiměřená tomu, co je třeba ještě dodat nebo vykonat, aby bylo vůbec reálné během ní závazek splnit. Rovněž ale musí být brán zřetel i na délku doby, která již marně uplynula. Pokud druhá strana nesplní svou povinnost v této dodatečné lhůtě, i když jí spotřebitel oznámil, že ji už více neprodlouží, platí, že od smlouvy odstupuje. Právní úprava odstoupení od smlouvy při prodlení dlužníka je obsažena v § 1978 občanského zákoníku.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2016 08:36, před 9 lety

Dobrý den, paní Kadlecová,

ráda bych touto cestou reagovala na Váš podnět týkající se vrácení peněz za zboží, které bylo během přepravy poškozeno a z toho důvodu také nedoručeno.

Prosím, přijměte mou upřímnou omluvu za způsobené komplikace a z toho vyplývající nepříjemnosti. Jsem si plně vědoma toho, že čekání na platbu pro Vás bylo zdlouhavé, bohužel však pro vrácení je nutno splnit určité administrativní náležitosti. Na základě Vaší zprávy jsem dohlédla na okamžité dořešení celé záležitosti a dle mých aktuálních informací Vás již sl. Jandová informovala o tom, že platba odchází z našeho účtu zítřejším příkazem, tedy 9. 6. 2016.

Pevně věřím, že mou omluvu přijmete a i přes nastalou situaci zůstanete nadále naší zákaznicí.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová,
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2016 22:03, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.7.2016 22:51, před 9 lety


Michaela Kadlecova

Nic se nevyřešilo.Nakonec jsem zůstala věrná,15.6. jsem si opět tuto stěnu koupila,ale již v ceně 7.999Kč.Nyní ji prodávají opět za sníženou cenu.Mohla jsem tudíž ušetřit 2.000.Ale díky nespolehlivosti zaměstnanců společnosti
jsem je prodělala....to se může stát jen v České rep.Žila jsem ve Skotsku,v Holandsku a věřte mi,takhle se k zákazníkovi určitě nechovají.
Stydte se!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2016 14:21, před 9 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 14:39, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.