Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
OBDRŽEL JSEM SLOŽENKU-PRÝ UPOMÍNKA za objednané zboží.JÁ SI NIC NEOBJEDNÁVAL, NIC-ŽÁDNÉ ZBOŽÍ JSEM NEDOSTAL, NIC JSEM NA POŠTĚ NEPŘEBÍRAL ANI NEPODEPISOVAL. NA ADRESE-na kterou prý zboží posílali--BYDLÍM TEPRVE 4 MĚSÍCE.ZAJÍMALO BY MNĚ --JAK A KDE TYHLE FIRMY ZÍSKÁVAJÍ ADRESY LIDÍ S TÍM, ŽE HNED PŘIDĚLÍ ZÁKAZNICKÉ ČÍSLO (PŘITOM JÁ ANI NEVÍM O KTEROU FIRMU SE JEDNÁ).
VOLAL JSEM NA UVEDENÉ ČÍSLO ZÁKAZNICKÉHO SERVIEU, VŠE JIM ŘEKL A ŽÁDAL ABY MI UŽ NIKDY NIC NEZASÍLALI, ŽE NEBUDU PLATIT ZA NĚCO CO JSEM NEDOSTA.PANÍ MI V TELEFONU SLÍBILA, ŽE PTÝ TU OBJEDNÁVKU STORNUJE A ŽE NIC TEDA PLATIT NEMUSÍM A NEBUDU.(BYlo mi přiděleno zákaznické číslo 353402, faktura č.9228164)POKUD SE TOTO BUDE OPAKOVAT--NAHLÁSÍM TOTO POLICII--NEBOŤ TO JE V TAKOVÉM PŘÍPADĚ ZNEUŽITÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ A TIHLETI BUDOU MUSET VYSVĚTLIT ODKUD ZÍSKALI MOJI NOVOU ADRESU.
prý se mělo jednat o nějaké holící břity--říkala mi paní v telefonu.Já mám holicí strojek, břity nepoužívám.
CHCI PÍSEMNÉ VYROZUMĚNÍ, ŽE TA JEJICH UPOMÍNKA A VŮBEC CELÝ TEN NESMYSL BYLA STORNOVÁNA A JEJICH VYJÁDŘENÍ ŽE JIŽ MI NIKDY NIC POSÍLAT NEBUDOU BEZ MÉHO VYROZUMĚNÍ A SOUHLASU.NO A TAKY CHCI VĚDĚT KDE ZÍSKALI TU MOJI ADRESU--OD KOHO??!!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel neuzavřel kupní smlouvu, nemá důvod se obávat nějakého postihu. Spotřebitel může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.