Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10917Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2016, před 9 lety

Miroslav Vašica

Znění stížnosti

OBDRŽEL JSEM SLOŽENKU-PRÝ UPOMÍNKA za objednané zboží.JÁ SI NIC NEOBJEDNÁVAL, NIC-ŽÁDNÉ ZBOŽÍ JSEM NEDOSTAL, NIC JSEM NA POŠTĚ NEPŘEBÍRAL ANI NEPODEPISOVAL. NA ADRESE-na kterou prý zboží posílali--BYDLÍM TEPRVE 4 MĚSÍCE.ZAJÍMALO BY MNĚ --JAK A KDE TYHLE FIRMY ZÍSKÁVAJÍ ADRESY LIDÍ S TÍM, ŽE HNED PŘIDĚLÍ ZÁKAZNICKÉ ČÍSLO (PŘITOM JÁ ANI NEVÍM O KTEROU FIRMU SE JEDNÁ).
VOLAL JSEM NA UVEDENÉ ČÍSLO ZÁKAZNICKÉHO SERVIEU, VŠE JIM ŘEKL A ŽÁDAL ABY MI UŽ NIKDY NIC NEZASÍLALI, ŽE NEBUDU PLATIT ZA NĚCO CO JSEM NEDOSTA.PANÍ MI V TELEFONU SLÍBILA, ŽE PTÝ TU OBJEDNÁVKU STORNUJE A ŽE NIC TEDA PLATIT NEMUSÍM A NEBUDU.(BYlo mi přiděleno zákaznické číslo 353402, faktura č.9228164)POKUD SE TOTO BUDE OPAKOVAT--NAHLÁSÍM TOTO POLICII--NEBOŤ TO JE V TAKOVÉM PŘÍPADĚ ZNEUŽITÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ A TIHLETI BUDOU MUSET VYSVĚTLIT ODKUD ZÍSKALI MOJI NOVOU ADRESU.


Produkt

prý se mělo jednat o nějaké holící břity--říkala mi paní v telefonu.Já mám holicí strojek, břity nepoužívám.


Požadované řešení

CHCI PÍSEMNÉ VYROZUMĚNÍ, ŽE TA JEJICH UPOMÍNKA A VŮBEC CELÝ TEN NESMYSL BYLA STORNOVÁNA A JEJICH VYJÁDŘENÍ ŽE JIŽ MI NIKDY NIC POSÍLAT NEBUDOU BEZ MÉHO VYROZUMĚNÍ A SOUHLASU.NO A TAKY CHCI VĚDĚT KDE ZÍSKALI TU MOJI ADRESU--OD KOHO??!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2016 14:44, před 9 lety

Pokud spotřebitel neuzavřel kupní smlouvu, nemá důvod se obávat nějakého postihu. Spotřebitel může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 19:22, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.