Společnost


ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10924Zaplacení 1 920 KČ za odstoupení kupní smlouvy 34562469

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 25 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2016, před 9 lety

MILENA BUŘIČOVÁ

Znění stížnosti

PROTOŽE JSEM U TÉTÉ SPOLEČNOSTI ZAKOUPILA AKUMULAČNÍ VYSAVAČ /SICE ZA POMĚRNĚ ZNAČNOU CENU/ ALE PROTO ŽE JSEM INVALIDNÍ A NEVYHOVOVALO MI PŘENÁŠENÍ KABELŮ,NAVIC JE TENTO VYSAVAČ RUČNÍ A DOBŘE OVLADATELNÝ
PŘI PŘEDÁNÍ MI JEJICH MENAŽERKA HO NEMOHLA PŘEDVÉZTI,PROTOŽE BATERIE NEBYLA NABITÁ.PŘI JEHO POUŽÍVÁNÍ JSEM PŘIŠLA NA NĚKOLIK KONSTRUKČNÍCH ZÁVAD A TAK JSEM PŘI POZVÁNCE NA PŘEDVÁDĚCÍ AKCI V DĚČÍNĚ V KOKOSU DOJELA I VYSAVAČEM A DOMÁHALA SE NÁPRAVY .MÍSTO TOHO MI pi P. ZAČALA NABÍZET WOKK.ODMÍTLA JSEM HO ,ŽE JE PRO MĚ TĚŽKÝ,ŽE JSEM NEMOCNÁ/ ZTP/ CHCI POUZE ZJISTIT JELI TATO KONSTRUKCE JEN U MÉHO VYSAVAČE.BOHUŽEL NA TÉTO AKCI HO NEMĚLI A TAK MI SLÍBILA,ŽE SE V SOBOTU ZASTAVÍ A SDĚLÍMI INFORMACE.PAK MĚ VLASTNĚ UKECALA ABYCH ZKUSILA VZÍT WOKK PRO SYNA NA POMĚRNĚ NÍZKÉ SPLÁTKY.
CENA BYLA PŘES 6 TISÍC,NAMĚLA JSEM BRÝLE TAK JSEM POCHOPITELNĚ SMLOUVU NEPROSTUDOVALA.DOMA JSEM ZJISTILA,ŽE MI NEŘEKLA,ŽE PRVNÍ SPLÁTKA JE 1 850,- KČ A ŽE VLASTNĚ BYCH TO ZBOŽÍ DOSTALA AŽ PO ZAPLACENÍ CELÉ ČÁSTKY.NAVÍC SYN TUTO POCHYNOU NABÍDKU ODMÍTL.TAKŽE
JSEM V DOBĚ DO 14 POSLALA MEILEN ŽÁDOST O ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY.DOSTALA JSEM NA TO ODPOVED,ŽE ZRUŠENÍ MUSÍ BÝT PODEPSÁNO.TAK JSEM TO POSLALA DOKOCE 2X JEDNOU SE ZNÁMKOU PO DRUHÉ BEZ ZNÁMKY,PROTOŽE NEBYLÍM U POŠTY.TOTO MI VŠAK ZEPTR ZAPŘEL
A TAK JSEM DOŠLA.KDYŽ MĚ SYN VEZL DO ÚSTÍ K LÉKAŘI,KTERÝ JE V TÉŽE ULICI PŘÍMO NA JEJICH POBOČKU V ÚSTÍ,KDE MI ODMÍTLI PODEPSAT PŘEVZETÍ KOPIE.KDYŽ JSEM NAPSALA,ŽE JSEM NEMOCNÁ A NEMOHU TAK TĚŽKÉ NÁDOBÍ POUŽÍVAT,TAK MI ODEPSALI,ŽE V DOBĚ PODPISU JSEM TO VEDĚLA,ALE VĚDĚLA TO I P.,NA VĚCI NIC NEMĚNÍ A ŽE PO ODSTOUPENÍ MÁM ZAPLATIT 1 920 KČ.ZDÁ SE MI TOTO JAKO VYDÍRÁNÍ
SENIORU JE MI 74 roku.NAVÍC KDYŽ JSEM SE DOMÁHALA VYSVĚTLENÍ VADY
VYSAVAČE TAM MĚ ŘEDITEL DOSLOVA VYHODIL Z PRAZANTACE ŽE JIM KAZÍM
PREZENTACI.MÁM TOTO NECHAT DOJÍT AŽ K SOUDU NEBO JAK SE BRÁNIT NA
POSLÁNÍ DOPISU MÁM SVĚDKA,PROTOŽE ON MI JE PŘEDEMNOU HÁZEL DO SCHRÁNKY DĚKUJI MILENA BUŘIČOVÁ HOŠTICKÁ 5 405 02 DĚČÍN 33


Produkt

VARNÁ A PEČÍCÍ PÁNEV LITINOVÝ WOKK


Požadované řešení

ZRUŠENÍ SANKCE


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2016 13:25, před 9 lety

Jelikož kupní smlouva byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti, má spotřebitelka právo od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pro odstoupení od kupní smlouvy není stanovena zákonem předepsaná forma. Projevila-li spotřebitelka svou vůli prostřednictvím emailu, musí společnost toto odstoupení respektovat (email je vhodné uchovat pro případ dokazování). Společnost má ze zákona dokonce povinnost poskytnout spotřebitelce vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Neučiní-li tak, může spotřebitelka využít svého práva na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě jednoho roku a čtrnácti dní.

Spotřebitelka odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Společnost by však musela prokázat, že ke snížení hodnoty došlo a v jaké výši. Jinou úhradu nemůže prodávající po spotřebitelce žádat. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Ohledně vysavače: Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2016 14:26, před 8 lety

Společnost nám zaslala následující vyjádření:

"Možnost odstoupení od kupní smlouvy upravuje zákon č. 89/2012 Sb, § 1829. Každý zákazník, který uzavřel kupní smlouvu mimo provozovnu společnosti zapsané v ŽR, má právo od smlouvy odstoupit. Zákon však nestanovuje formu odstoupení od smlouvy. Protože se jedná o písemnou kupní smlouvu uzavřenou mezi námi a kupujícím, máme v podmínkách kupní smlouvy upravenou možnost odstoupení od smlouvy. Odstoupení musí být zasláno písemně na adresu: ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o., Zákaznické centrum, K Vypichu 1119, 252 19 Rudná. Zároveň může kupující využít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který obdržel pri uzavření smlouvy. I ten je nutné odeslat na uvedenou adresu. S odstoupením od kupní smlouvy není spojena žádná sankce. V kupní smlouvě je uplatněn zcela jiný právní institut a to smluvní pokuta za porušení podmínek kupní smlouvy.

řešení/ ukončeno:
Kupní smlouva č. 34562469 byla dodatečně zrušena bez uplatnění smluvní pokuty.
PWC-400 (aku vysavač) byl zakoupen v roce 2012, v roce 2013 proběhla reklamace výrobku v souladu se zákonem. Později servisní středisko kupující nekontaktovala. Zákaznici bude nabídnuta oprava, případně dodání nové baterie.

Kontakt na ZC:
Servisní středisko
K Vypichu 1119, 252 19 Rudná u Prahy, Česká republika
servis@zepter.cz
Provozní doba:
pondělí – čtvrtek: 7:30 – 16:00
pátek: 7:30 – 14:00

Informace o reklamacích a opravách
Tel.: 420 311 331 887

Náhradní díly
Tel.: 420 311 331 822
nahradnidily@zepter.cz"

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2017 11:53, před 8 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se stížnost podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.