Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si zboží které jsem i zaplatila dotyčný vůbec nereaguje na emaily a bohužel telefoní číslo nikde neuvádějí.
Přišel mi od nich tento e-mail:
Dobrý den pane/í Kulhánková.
Děkujeme Vám za uskutečnění objednávky č. 3472820620 ,kterou jsme v pořádku přijali ke zpracování.
Jakmile bude celá Vaše objednávka připravena, zašleme Vám zprávu o jejím odeslání.
Souhrn položek Vaší objednávky:
Název položky Cena položky Množství v ks Součet
Babyliss Pro 1399 Kč 1 1399 Kč
Kuriérní služba GLS 69 Kč 1 69 Kč
Bankovní převod 0 Kč 1 0 Kč
Výslední cena objednávky 1468 Kč
Zvolili jste si platbu bankovním převodem, platbu prosím zašlete na číslo účtu:3975475309/0800.Jako variabilní symbol zadejte číslo objednávky:3472820620.Účet je vedený v bance:Česká spořitelna,IBAN:CZ15 0800 0000 0039 7547 5309,SWIFT/BIC:GIBA CZ PX.Objednávku Vam zašleme po přijetí platby.
V případě dotazů k objednávce či její změny využijte e-mailový kontakt: infocz@officialdistribution.eu
A od té doby vůbec nereagují,chtěla bych vrátit peníze pokuď ani reagovat nebudou budu nucena jít na policii Děkuji
Babyliss PRO
Vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, což lze při použití české internetové domény předpokládat, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jelikož zboží nedodal, může spotřebitel prodejce upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout mu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky.
Stejně tak může spotřebitel od smlouvy odstoupit rovnou (bez vyzvání prodávajícího či poskytování dalších lhůt), pokud smlouvu uzavřel jako spotřebitel přes internet. Tento nárok vychází z 1829 odst. 1 občanského zákoníku. Bude-li tento paragraf vykládán v souladu s evropskou směrnicí, potom má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy nejen do 14 dnů od převzetí věcí, ale ještě před jejím převzetím.
Doporučujeme tedy zaslat společnosti na její adresu písemný dopis doporučeně a s dodejkou (v daném případě zahraničního subjektu doporučujeme však spíše elektronicky prostřednictvím internetového formuláře na stránkách e-shopu, kdy si předem zkopíruje spotřebitel odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí), v němž odstoupí od kupní smlouvy uzavřené přes internet podle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku. Prodávající má povinnost vrátit spotřebiteli peníze do 14 dnů od odstoupení. Neučiní-li to, bude nutné podat k civilnímu soudu žalobu na plnění.
Lze také uvažovat o tom, že podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží. Mohl by tím naplnit znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Pokud tedy společnost nevrátí peníze do 14 dnů od odstoupení, je možné podat trestní oznámení. Úkolem Policie ČR je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Pokud by dospěla k závěru, že zde je podezření ze spáchání trestného činu, bylo by vhodné, aby spotřebitel si v rámci trestního řízení u soudu nárokoval uhrazení zaplacené částky. Je úlohou orgánů činných v trestním řízení prokázat obžalovanému spáchání trestného činu. Když však Policie trestní oznámení odmítne, bude nezbytné se obrátit na civilní soud se žalobou. Ještě před podáním civilní žaloby se zasílá předžalobní výzva.
Dobrý den,
zásilka byla doručena
22.6.2016 9:52
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.