Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 28.10.2013 jsme zakoupili obývací stěnu MARACANA v hodnotě 27 tis. Kč. Stěna se skládala ze 3 skříněk a jedné police. Po odvozu a rozbalení doma jsme zjistili, že 2 skříňky jsou uvnitř rozbité. Ihned jsme je zpět zabalili, odvezli (toto asi do cca 1,5 hod.), ale bohužel nám je údajně nemůžou vyměnit, jelikož jsme zboží takto převzali, tudíž mají 30 dní na reklamaci. Přitom zboží bylo očividně poškozeno ve výrobě a na skladě měli další tuto sestavu, takže podle nás se vše dalo řešit rychlou výměnou. Bylo nám řečeno, že reklamaci musí posoudit výrobce!!! A tak jsme zaplatili 27 tis. a doma máme věci stále v bedýnkách!!!!! V reklamační místnosti mají velkou ceduli, jak vstřícně vše řeší se zákazníkem. Toto opravdu není vstřícné jednání!!!! Neumím si představit, že by každý zákazník ve výdejní místnosti rozbaloval nábytek, kontroloval a poté zpět balil. Takto nám to vysětlili jako správné řešení, které jsme neudělali.
obývací sestava MARACANA
Myslím si, že pokud jsme ještě tentýž den přijeli zpět s vadným zbožím, je samozřejmé zboží zákazníkovi vyměnit za nezávadné.
|
Tweet |
Ze zákona není povinností kupujícího při převzetí věci kontrolovat její stav. Tento postup se však doporučuje, protože se tím usnadní řešení problému. Je pravdou, že pokud jsou vytčeny vady - v tomto případě jako rozpor s kupní smlouvou, má prodejce lhůtu 30 dnů pro jeho vyřízení dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Za vyřízení rozporu s kupní smlouvou odpovídá kupujícímu pouze prodejce.
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: