Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#1093Reklamace hned po nákupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 27 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Roman Hanel

Znění stížnosti

Dne 28.10.2013 jsme zakoupili obývací stěnu MARACANA v hodnotě 27 tis. Kč. Stěna se skládala ze 3 skříněk a jedné police. Po odvozu a rozbalení doma jsme zjistili, že 2 skříňky jsou uvnitř rozbité. Ihned jsme je zpět zabalili, odvezli (toto asi do cca 1,5 hod.), ale bohužel nám je údajně nemůžou vyměnit, jelikož jsme zboží takto převzali, tudíž mají 30 dní na reklamaci. Přitom zboží bylo očividně poškozeno ve výrobě a na skladě měli další tuto sestavu, takže podle nás se vše dalo řešit rychlou výměnou. Bylo nám řečeno, že reklamaci musí posoudit výrobce!!! A tak jsme zaplatili 27 tis. a doma máme věci stále v bedýnkách!!!!! V reklamační místnosti mají velkou ceduli, jak vstřícně vše řeší se zákazníkem. Toto opravdu není vstřícné jednání!!!! Neumím si představit, že by každý zákazník ve výdejní místnosti rozbaloval nábytek, kontroloval a poté zpět balil. Takto nám to vysětlili jako správné řešení, které jsme neudělali.


Produkt

obývací sestava MARACANA


Požadované řešení

Myslím si, že pokud jsme ještě tentýž den přijeli zpět s vadným zbožím, je samozřejmé zboží zákazníkovi vyměnit za nezávadné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 14:54, před 11 lety

Ze zákona není povinností kupujícího při převzetí věci kontrolovat její stav. Tento postup se však doporučuje, protože se tím usnadní řešení problému. Je pravdou, že pokud jsou vytčeny vady - v tomto případě jako rozpor s kupní smlouvou, má prodejce lhůtu 30 dnů pro jeho vyřízení dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Za vyřízení rozporu s kupní smlouvou odpovídá kupujícímu pouze prodejce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 12:42, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2014 12:42, před 11 lety


Roman Hanel

Hodnocení: