Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prodejně Baumax v Hr.Král. jsem koupila inter.dveře a k nim přiobjednala obložky. Bylo mi řečeno, že obložky mají dostatečnou šíři(rozpětí). Bohužel jsem zjistila, že nepasují. Volala jsem několikrát na prodejnu, byla jsem zde osobně (či dcera), zda bylo možné je vyměnit. Prý nelze výměna ani reklamace, jelikož se jedná o zboží na objednávku; dále, že obložky jsou dostatečně široké. Též mi bylo řečeno, že je prostě musím odebrat, následně že si je mohu prodat třeba na internet. portálu (např. Bazoši). Jak je možné,že údajně obložky nelze vyměnit či vrátit, když jsou volně v prodeji? Jak mohou být zhotoveny na zakázku, když se jedná o standardní dveře, nikoliv atypické? V Baumaxu nakupuje mnoho zákazníků, nevěřím tomu,že jsem jediná, která koupila či koupí dané obložky, tudíž by neměl být problém s jejich výměnou či prodejem. Nežádala jsem o navrácení peněz, pouze výměnu z celkového počtu 10ks- 6-7 obložek na širší. Nevidím důvod,proč mi nelze vyhovět, mám zákaz.kartu,zde již koupila sortiment na nemalou částku. Dělám rekonstrukci domu, chci zde nakupovat. Jak mám mít důvěru, když nelze zákazníkovi vyjít vstříc? Mám za to,že prodávající by měli být řádně proškoleni, podávat kupujícím správné info. Jeden zaměstnanec ze sekce dveří říkal, že obložky se budou moci nainstalovat na stávající zárubně, bude stačit odříznout panty. Jiný tvrdil, že se budou muset stávající zárubně vyříznout. Všichni tvrdili, že šíře je dostatečná.
Psala jsem na odd. reklamací, prý nelze reklamovat ani vyměnit; tyto služby nevedou. Ať je to tak či onak, poškozená osoba jsem já.
zakoupeno dne 28.2.2016- fa. č. 30
obložky na zárubně, tmavé provedení, vyrobeno v Polsku (1 ks-1 600 Kč)
Pokud možno výměna zboží (širší rozměr-rozpětí) i když je cena za provedení obložek poměrně vysoká.
|
Tweet |
Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud se zaměstnanec společnosti spotřebitelce zaručil, že věc bude mít určité vlastnosti, je společnost tímto ujednáním vázána.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost žádat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.