Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den posílala jsem vám poštou zrušení objednávky na žiletky ale stále mi chodí prosím o vyřízení a hlavně zrušení vaší objednávky děkuji za pochopení Stuchlíková Marie
nevyhovující produkt
Zrušení objednávky
|
Tweet |
Smlouvu lze uzavřít i ústně po telefonu. Pokud spotřebitel v telefonickém hovoru odsouhlasí společnosti zaslání balíčku zdarma spolu s dalšími informacemi od podnikatele, uzavírá tím kupní smlouvu po telefonu (společnost si hovor nahrává a má o něm záznam). Na trvání smlouvy pak nemá vliv, zda balíček spotřebitel rozbalí nebo ne, smlouva trvá dál, dokud ji jedna ze stran (nebo obě) nějakým způsobem neukončí. Proto, aby byla smlouva zrušena, je zapotřebí jasně projevit svou vůli od smlouvy odstoupit.
Pokud balíček přijde, doporučujeme jej poslat zpátky na adresu pražského p.o. boxu společnosti Westerfield. Současně s balíčkem zaslat i odstoupení od smlouvy. Doporučujeme do odstoupení od smlouvy doplnit výslovně i zrušení zasílání všech ostatních zásilek (tj. placených břitů, které mají po zaslání balíčku "zdarma" pravidelně chodit). Kopii dopisu i doklad o zaslání je nutné si pečlivě uschovat.
Obdržený balíček spolu s dopisem, je třeba zaslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, doporučeně s dodejkou. Spotřebiteli by měly zůstat originální dokumenty z balíčku, kopie dopisu s odstoupením a lístky od pošty. Tím bude mít důkaz, že od smlouvy odstoupil a smlouva je zrušená.
Pokud by se stalo, že i po odstoupení od smlouvy přijde další balíček, stačí pouze okopírovat svůj výtisk odstoupení, který má spotřebitel doma, a odeslat ho opět spolu s balíčkem na výše uvedenou adresu spolu s průvodním dopisem, v němž uvede, že již platně odstoupil a další balíčky budou už pouze neobjednaným plněním.
Co se týče neobjednaného plnění, to upravuje ustanovení § 1838 zákona č. 89/2012 Sb. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.