Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10931Žiletky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2016, před 9 lety

Marie Stuchlikova

Znění stížnosti

Dobrý den posílala jsem vám poštou zrušení objednávky na žiletky ale stále mi chodí prosím o vyřízení a hlavně zrušení vaší objednávky děkuji za pochopení Stuchlíková Marie


Produkt

nevyhovující produkt


Požadované řešení

Zrušení objednávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2016 11:01, před 9 lety

Smlouvu lze uzavřít i ústně po telefonu. Pokud spotřebitel v telefonickém hovoru odsouhlasí společnosti zaslání balíčku zdarma spolu s dalšími informacemi od podnikatele, uzavírá tím kupní smlouvu po telefonu (společnost si hovor nahrává a má o něm záznam). Na trvání smlouvy pak nemá vliv, zda balíček spotřebitel rozbalí nebo ne, smlouva trvá dál, dokud ji jedna ze stran (nebo obě) nějakým způsobem neukončí. Proto, aby byla smlouva zrušena, je zapotřebí jasně projevit svou vůli od smlouvy odstoupit.

Pokud balíček přijde, doporučujeme jej poslat zpátky na adresu pražského p.o. boxu společnosti Westerfield. Současně s balíčkem zaslat i odstoupení od smlouvy. Doporučujeme do odstoupení od smlouvy doplnit výslovně i zrušení zasílání všech ostatních zásilek (tj. placených břitů, které mají po zaslání balíčku "zdarma" pravidelně chodit). Kopii dopisu i doklad o zaslání je nutné si pečlivě uschovat.

Obdržený balíček spolu s dopisem, je třeba zaslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, doporučeně s dodejkou. Spotřebiteli by měly zůstat originální dokumenty z balíčku, kopie dopisu s odstoupením a lístky od pošty. Tím bude mít důkaz, že od smlouvy odstoupil a smlouva je zrušená.

Pokud by se stalo, že i po odstoupení od smlouvy přijde další balíček, stačí pouze okopírovat svůj výtisk odstoupení, který má spotřebitel doma, a odeslat ho opět spolu s balíčkem na výše uvedenou adresu spolu s průvodním dopisem, v němž uvede, že již platně odstoupil a další balíčky budou už pouze neobjednaným plněním.

Co se týče neobjednaného plnění, to upravuje ustanovení § 1838 zákona č. 89/2012 Sb. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2016 19:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.