Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#10934Meloun

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2016, před 9 lety

Petr Bzonek

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes jsem si v Lidlu v Opavě zakoupil vodní meloun za 25kc/kg. Po rozkrojeni z melounu vytekla všechna šťáva a melou zapáchal zhnilotou. Tohle opravdu myslíte vážně?!!! Kdyby to šlo,priložím foto!


Produkt

Meloun


Požadované řešení

Nemohu požadovat náhradu,protože jsem si bohužel nevzal účtenku,avšak tento obchod jsem navštívil naposledy!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2016 15:00, před 9 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2016 16:37, před 9 lety

Vážený pane Bzonku,

je nám to velmi líto a přijměte prosím naši omluvu. Jelikož se jedná o skrytou vadu, neměli naši zaměstnanci šanci ani při kvalitatvní kontrole ovoce a zeleniny tuto vadu odhalit. I přesto však můžete meloun do naší prodejny přinést a reklamovat jej.

Věříme, že i přes vzniklou stížnost si cestu do prodejen Lidl opět najdete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2016 09:25, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případné o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2016 08:28, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.