Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,dnes jsem si v Lidlu v Opavě zakoupil vodní meloun za 25kc/kg. Po rozkrojeni z melounu vytekla všechna šťáva a melou zapáchal zhnilotou. Tohle opravdu myslíte vážně?!!! Kdyby to šlo,priložím foto!
Meloun
Nemohu požadovat náhradu,protože jsem si bohužel nevzal účtenku,avšak tento obchod jsem navštívil naposledy!
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy, anebo na přiměřenou slevu. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.
Vážený pane Bzonku,
je nám to velmi líto a přijměte prosím naši omluvu. Jelikož se jedná o skrytou vadu, neměli naši zaměstnanci šanci ani při kvalitatvní kontrole ovoce a zeleniny tuto vadu odhalit. I přesto však můžete meloun do naší prodejny přinést a reklamovat jej.
Věříme, že i přes vzniklou stížnost si cestu do prodejen Lidl opět najdete.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případné o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.