Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
více než před rokem jsem se zaregistrovala na seznamce be2 a zaplatila VIP účet. Seznamka mi však nevyhovovala a rozhodla jsem se vypovědět smlouvu. Bohužel fax nevlastním, zvolila jsem vypovězení služby skrz email na (zakaznickyservis@be2.cz), jelikož je tato možnost také uvedena ve smluvních podmínkách. Bohužel jsem se odpovědi nedočkala. Po roce si bohužel společnost strhla z mého účtu 4.788 Kč.
Prosím tedy o Vaší pomoc. Mockrát děkuji, Katka Holá
Zrušení profilu, smazání osobních údajů a vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy ve stanovené výpovědní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.
Dobrý den,
Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vše vyřešeno, profil zrušen, peníze vráceny, děkuji za pomoc a ochotu, Katka Holá
case closed
Hodnocení: