Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#10935Zrušení profilu, smazání osobních údajů a vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2016, před 9 lety

Kateřina Holá

Znění stížnosti

Dobrý den,
více než před rokem jsem se zaregistrovala na seznamce be2 a zaplatila VIP účet. Seznamka mi však nevyhovovala a rozhodla jsem se vypovědět smlouvu. Bohužel fax nevlastním, zvolila jsem vypovězení služby skrz email na (zakaznickyservis@be2.cz), jelikož je tato možnost také uvedena ve smluvních podmínkách. Bohužel jsem se odpovědi nedočkala. Po roce si bohužel společnost strhla z mého účtu 4.788 Kč.


Prosím tedy o Vaší pomoc. Mockrát děkuji, Katka Holá


Požadované řešení

Zrušení profilu, smazání osobních údajů a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2016 15:03, před 9 lety

Pokud spotřebitelka výpověď smlouvy ve stanovené výpovědní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro písemnou výpověď smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.

Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejich právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy (nefunkční email), nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2016 09:29, před 9 lety

Dobrý den,

Naše záznamy ukázali, že Váš případ byl zpracován interně cez náš zákaznícky servis: zakaznickyservis@be2.cz
Pokud máte další otázky, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2016 09:03, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.6.2016 11:43, před 9 lety


Kateřina Holá

Vše vyřešeno, profil zrušen, peníze vráceny, děkuji za pomoc a ochotu, Katka Holá

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.7.2016 09:09, před 9 lety

case closed

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.7.2016 09:42, před 9 lety


Kateřina Holá

Hodnocení: