Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#10936Balíček pro zdraví chrupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2016, před 9 lety

Marie Litterová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dostala jsem taktéž dopis že musim zaplatit 490Kč za to že jsem nepřevzala balíček pro zdraví chrupu.S paní v callcentru jsem se domluvila na určitý den a čas kdy mi mohou balíček doručit. Ten den a čas se nikdo neozval a dovolat se zpět nelze. Až za dva dny se ozval kurýr, byl dost nepříjemný protože jsem mu oznámila že bohužel v tuto dobu nejsem doma. Tak řekl že balíček mi nepředá a tak jsem souhlasila.Myslela jsem že tím je vyřešeno. Když přišel tento dopis hledala jsem telefonické spojení abych se zeptala co to má znamenat. Telefon je stále vypnutý. Když jsem hledala jak se bránit, našla jsem spoustu lidí "podvedených" jako já.


Požadované řešení

O balíček nemám zájem a o nic co má co dělat s touto firmou. Žádám o nápravu a vyškrtnutí mých osobních dat z databáze této firmy. Vlastně ani nevím kde vzali můj telefon a jméno. Děkuji Litterová Marie, Dubí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2016 15:32, před 9 lety

Byla-li kupní smlouva uzavřena za pomocí telefonu (distančním způsobem), má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. O odstoupení od kupní smlouvy je nutné prodávajícího informovat. Teprve odstoupením se smlouva ruší a smluvní strany si vrátí, co si vzájemně plnily. Pouhé nepřevzetí zásilky pro zrušení smlouvy nepostačuje.

Odstoupit od kupní smlouvy je možné ve lhůtě 14 denní od převzetí zboží. V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitelku o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů. Odstoupení je dobré zaslat doporučeným dopisem s dodejkou. Do odstoupení je dobré též připsat, že si spotřebitelka nepřeje žádné další balíčky od předmětné společnosti.

Spotřebitelka může také písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 19:42, před 8 lety

Od společnosti jsme obdrželi následující sdělení:

"Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat, údaje jsou smazány."

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2016 11:10, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.