Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 1.3.2016 jsem Vám zaslala odstoupení od smlouvy o připojení elektrického zařízení k distribuční soustavě. O připojení pozemku jsem žádala již v dubnu 2015 (žádost doručena PDS dne 28.4.2015), Vaše společnost nebyla schopna z technických důvodů připojení mého pozemku zajistit a smlouva č. 15_SOP_01_4121094604 byla z důvodu uplynutí doby pro rezervaci příkonu zrušena. V září 2015 jsem přes klientské centrum smlouvu č. 15_SOP_01_4121129333 uzavřela znovu a byla jsem pracovnicí centra ujištěna, že problém s připojením Vaše společnost vyřeší. v Dubnu letošního roku mi byl na účet vrácen poplatek za připojení. Nikdo se ani nenamáhal mi vysvětlit, proč mi odmítáte pozemek připojit. To že jsem nedostala adekvátní vysvětlení považuji za důkaz arogantního jednání Vaší společnosti. Pozemek jsem zakoupila s úmyslem stavby a to bez připojení elektřiny nelze. Finance vynaložené na koupi pozemku a plánů na stavbu byly zbytečnou investicí kterou bezdůvodně zmařila Vaše společnost.
pozemk parcela č. 4078/74 v osadě Hatě, Příbram
Očekávala jsem od Vás návrh na řešení situace, tak aby po přijatém opatření bylo možné můj pozemek připojit
|
Tweet |
Podle pravidel provozování distribučních soustav provozovatele ČEZ Distribuce, a.s. je provozovatel distribuční sítě při odmítnutí požadavku na připojení k distribuční síti povinen žadateli sdělit a zdůvodnit toto své rozhodnutí.
V případě odmítnutí požadavku na připojení je možné se obrátit na Energetický regulační úřad, který dle § 17 odst. 7 rozhoduje spory o připojení nebo přístupu k přenosové soustavě nebo distribuční soustavě.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.