Společnost


GAS - TM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10938Dodán vadný a použitý plynový kotel, odmítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2016, před 9 lety

Alexandra Kynclová Ing.

Znění stížnosti

Jeden e tří dodaných kotlů měl prasklý vodní díl, vadné čerpadlo a vadné čidlo zapalování. Mnou zajištěný autorizovaný serv. technik firmy VoTop při opravě zjistil, že čerpadlo již bylo zanesené šmírem a spalná komora opálená. Kotel opravil a upozornil nás na to, že již byl někde někým používán. Kotel byl koupen přes E-shop.Požadovala jsem výměnu kotle za nový. Reklamace byla panem Coufalem odmítnuta. Obrátila jsem se na Českou obchodní inspekci, na Policii a zveřejnila svůj případ na Heurece. Dříve 6.5.2016 jsem však ještě napsala dopis,kde jsem znovu žádala o výměnu kotle dříve než zahájím nepříjemné kroky.


Produkt

Plynový turbo kotel Ariston BS 24FF, výrobní číslo 0023300439232151560000961. Namontován a spuštěn 28.4.2016


Požadované řešení

Protože nemohu vědět jak dlouho byl kotel používán požaduji jeho výměnu. Že je nyní funkční a má záruku na tom nic nemění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2016 11:10, před 9 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitelka možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.12.2016 14:30, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.