Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10944Nedodaná navigace objednána 22,3,2016, (GPS navigace s češtinou a doživotní aktualizací map)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2016, před 9 lety

Jiří Řehák

Znění stížnosti

Objednávka na SALES 4 PORTAL LTD

Vážený zákazníku,
Vasi objednávku Jsme v pořádku přijali.

Zboží odesíláme ve lhůtě 14 pracovních dní od uplatnění voucheru. Zboží bude dodáno na Vaši adresu v souladu s našimi obchodními podmínkami v době platnosti voucheru. V této lhůtě Vám bude zboží odesláno. O expedici budete informováni na e-mail.

Informace ohledně dodání zboží záskáte na našem emailu: info@salesportal.cz nikoliv na infolince slevového portálu. Slevový portál zboží nedodává. Prodejcem zboží je naše společnost.

Dotazy na stav objednávky prodlužují expedici zboží, neboť se musíme věnovat odepisování na emaily a nemůžeme pracovat na expedici zboží. Vyčkejte proto na informaci o expedici zboží. Zboží je vždy automaticky expedováno ve výše uvedené lhůtě.

Kód objednávky: 2015014331
Datum: 22.3.2016


Požadované řešení

Okamžité dodání a pokud není prodejce schopen odeslat do max.1 týden tak vrácení uhrazené částky 1 449 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2016 19:06, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 19:18, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.