Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 11.5. mela byt zasilka dodana na adresu. Podle stranek PPL byla zasilka predana . Balicek nikdo z rodiny neprevzal, a po reklamaci u PPL mi ylo oznameno ze ji ridic predal sousedovi v ulici. Nikdo ze sousedu nic nevi a zasilku nemame.
cislo zasilky: 40650329396, v zasilcebyl mobilni telefon v hodnote 4600,-
Zadam a nahradu ztraceneho mobilniho felefonu zopo 999
|
Tweet |
Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnil příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Občanský zákoník stanoví v § 2558, že dopravce provede přepravu do místa určení s odbornou péčí v ujednané době, a nebyla-li ujednána, bez zbytečného odkladu. Má se za to, že tato doba počíná běžet dnem následujícím po převzetí zásilky dopravcem.
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující sdělení:
"Záležitost je vyřízena dostala jsem od společnosti ppl zaplaceno 4200. Děkuji."
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť spor byl smírně vyřešen.