Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10947Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2016, před 9 lety

Silvie Sevcikova

Znění stížnosti

Dne 11.5. mela byt zasilka dodana na adresu. Podle stranek PPL byla zasilka predana . Balicek nikdo z rodiny neprevzal, a po reklamaci u PPL mi ylo oznameno ze ji ridic predal sousedovi v ulici. Nikdo ze sousedu nic nevi a zasilku nemame.


Produkt

cislo zasilky: 40650329396, v zasilcebyl mobilni telefon v hodnote 4600,-


Požadované řešení

Zadam a nahradu ztraceneho mobilniho felefonu zopo 999


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2016 09:02, před 9 lety

Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnil příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Občanský zákoník stanoví v § 2558, že dopravce provede přepravu do místa určení s odbornou péčí v ujednané době, a nebyla-li ujednána, bez zbytečného odkladu. Má se za to, že tato doba počíná běžet dnem následujícím po převzetí zásilky dopravcem.

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2016 19:13, před 8 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující sdělení:

"Záležitost je vyřízena dostala jsem od společnosti ppl zaplaceno 4200. Děkuji."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť spor byl smírně vyřešen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.