Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#10950Neoprávněné vymáháni poštovného

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2016, před 9 lety

Zdenek Vlk

Znění stížnosti

Dobrý večer asi před mnesicem mne volala pani z telefoniho čisla a nabízela produkt s darkek zubni kartaček atd. Byla neodbytna a ja ji rekl že nemam zajem že sem v praci načeš mne řekla že je take v praci a že ji to snad necham dopovedet tak sem ji nechal vypovidat a vjenoval se praci po te mne psala kurirka že mne veze odepsal sem že nic nechci a že se na to telefoni čislo neda spatky dovolat ani napsat sms že žadny baliček nechci.Vlk


Produkt

baliček pro zdravi chrup


Požadované řešení

zrušit poplatek za poštovne atd.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2016 07:54, před 9 lety

V popisovaném případě došlo pravděpodobně k uzavření smlouvy prostřednictvím telefonu a následnému nepřevzetí zboží spotřebitelem.

Kupní smlouva může být uzavřena při telefonickém hovoru, v takovém případě by ale společnost musela prokázat, že k hovoru došlo, a že při něm byla smlouva se spotřebitelem uzavřena.

Dále platí, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředků komunikace na dálku ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží v souladu s ustanovením § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Nicméně odstoupení je třeba učinit prokazatelně, nejlépe písemnou formou, pouhé nepřevzetí balíčku nepostačí. Je tedy vždy lepší využít klasickou písemnou formu, která je průkaznější, i když ji zákon nevyžaduje.

Pokud ještě neuplynula 14 denní lhůta je možno odstoupit od kupní smlouvy. V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitele o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů. Odstoupení je dobré zaslat doporučeným dopisem s dodejkou. Do odstoupení je dobré též připsat, že si spotřebitel nepřeje žádné další balíčky od předmětné společnosti.

Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2016 12:55, před 9 lety

Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.5.2016 07:22, před 9 lety


Zdenek Vlk

děkuji za vyřizeni.Vlk

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.