Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chtel bych si stezovat na sluzby Ceske posty - na nedorucovani baliku. Fio banka, a.s. odeslala mi bankovní kartu na adresu Jeremiášova 2722/2a. Marně jsem na ní čekal a každy den kontroloval jsem poštovní schránku. Po dvou tydnech čekání 25. Dubna Fio banka odebrala z meho účtu poplatek 120 Kč za nedoručování baliku Českou poštou. Ya s tim uplně nesouhlasim protože bydlim už 5 let na stejně adrese a na poštovně shrance je napsano moje jmeno. Na tuto kartu jsem opravdu čekal a nechtěl platit žádné poplatky a pokuty za špatnou praci České pošty.
Bydlím na adrese Jeremiášova 2722/2a, na poštovně schrance je napsano moje jmeno ale na obalce Česká pošta oznamila "na uvedené adrese neznámý" a nedoručila balik.
Chtel bych, aby poplatek ve výší 120 Kč byl mi vracen a se nedorucovani baliku jiz nekonalo.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.