Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obdržela jsem 19.5.2016 dopis od společnosti Expres Inkaso s.r.o. kde jednatel společnosti P. Černý dopisem neoprávněně vymáhá náklady vzniklé s neodebráním údajně objednaného zboží! S dopisem jsem se obrátila na svého právníka aby mi v této věci pomohl, jelikož odmítám hradit 490.- (za balné, poštovné). Zásilku jsem nepřevzala, jelikož k mému udivení jsem si vyhledala záporné hodnocení a několik stížností od ostatních uživatelů, což jsem i po druhém telefonátu zmínila operátorovi a že balíček Zubní kartáček za 1990.- odmítám i s prosbou aby mi nic neposílal a vymazal můj kontakt!.... Tímto Vás žádám o stornování tohoto poplatku a o vymazání mého telefoního čísla! Doufám, že bude vše vyřešené a nebudu muset dále postupovat. Byla bych nucena vše předat Policii ČR, ČOI, sdružení ochrany spotřebitelů, finančnímu úřadu, živnostenskému úřadu, a dalším institucím. Přijde mi nepřípustné takhle lidi okrádat a vyhrožovat jim... Přesně tohle jsem jim poslala emailem a doufám, že se to kladně vyřeší! Jinak vážně budu nucena postupovat jinak! Děkuji Alžběta Lukášová
Stornování požadovaného neoprávněného poplatku
|
Tweet |
Byla-li kupní smlouva uzavřena za pomocí telefonu (distančním způsobem), má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. O odstoupení od kupní smlouvy je nutné prodávajícího informovat. Teprve odstoupením se smlouva ruší a smluvní strany si vrátí, co si vzájemně plnily. Pouhé nepřevzetí zásilky pro zrušení smlouvy nepostačuje.
V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitelku o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů. Odstoupení je dobré zaslat doporučeným dopisem s dodejkou. Do odstoupení je dobré též připsat, že si spotřebitelka nepřeje žádné další balíčky od předmětné společnosti.
Žádá-li společnost po spotřebitelce náhradu nákladů spojených se zasláním a uskladněním zboží, které mělo být předmětem smlouvy, musela by také prokazatelně doložit, že zboží spotřebitelce zasílala a ta si jej nepřevzala.
Spotřebitelka může také písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji