Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#10958Neoprávněné vymáhání poštovného

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2016, před 9 lety

Alžběta Lukášová

Znění stížnosti

Dobrý den,
obdržela jsem 19.5.2016 dopis od společnosti Expres Inkaso s.r.o. kde jednatel společnosti P. Černý dopisem neoprávněně vymáhá náklady vzniklé s neodebráním údajně objednaného zboží! S dopisem jsem se obrátila na svého právníka aby mi v této věci pomohl, jelikož odmítám hradit 490.- (za balné, poštovné). Zásilku jsem nepřevzala, jelikož k mému udivení jsem si vyhledala záporné hodnocení a několik stížností od ostatních uživatelů, což jsem i po druhém telefonátu zmínila operátorovi a že balíček Zubní kartáček za 1990.- odmítám i s prosbou aby mi nic neposílal a vymazal můj kontakt!.... Tímto Vás žádám o stornování tohoto poplatku a o vymazání mého telefoního čísla! Doufám, že bude vše vyřešené a nebudu muset dále postupovat. Byla bych nucena vše předat Policii ČR, ČOI, sdružení ochrany spotřebitelů, finančnímu úřadu, živnostenskému úřadu, a dalším institucím. Přijde mi nepřípustné takhle lidi okrádat a vyhrožovat jim... Přesně tohle jsem jim poslala emailem a doufám, že se to kladně vyřeší! Jinak vážně budu nucena postupovat jinak! Děkuji Alžběta Lukášová


Požadované řešení

Stornování požadovaného neoprávněného poplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2016 15:16, před 9 lety

Byla-li kupní smlouva uzavřena za pomocí telefonu (distančním způsobem), má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. O odstoupení od kupní smlouvy je nutné prodávajícího informovat. Teprve odstoupením se smlouva ruší a smluvní strany si vrátí, co si vzájemně plnily. Pouhé nepřevzetí zásilky pro zrušení smlouvy nepostačuje.

V případě, že podnikatel nepoučil spotřebitelku o právu na odstoupení, prodlužuje se lhůta k odstoupení na jeden rok a čtrnáct dnů. Odstoupení je dobré zaslat doporučeným dopisem s dodejkou. Do odstoupení je dobré též připsat, že si spotřebitelka nepřeje žádné další balíčky od předmětné společnosti.

Žádá-li společnost po spotřebitelce náhradu nákladů spojených se zasláním a uskladněním zboží, které mělo být předmětem smlouvy, musela by také prokazatelně doložit, že zboží spotřebitelce zasílala a ta si jej nepřevzala.

Spotřebitelka může také písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2016 17:28, před 9 lety

Dobrý den, přestože byl v hovorech souhlas se zasláním a tím vznikly zbytečné náklady na kurýra operátory administrativu balné apod, rozhodli jsme se ve Vašem případě celou záležitost uzavřít a tyto vícenáklady nakonec nepožadovat. Berte tedy Vám dodaný dopis i se složenkou jako stornovaný a nebudeme jej dále řešit ani nic požadovat. Mrzí nás vzniklé nepříjemnosti s tím spojené, mohlo zde jít pouze o administrativní chybu. Každopádně už Vám z dotyčného callcentra tedy již nikdo volat nebude, Vaše číslo jsem tam nechal zablokovat tak, ať se na něj již nedá dovolat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.6.2016 16:01, před 9 lety


Alžběta Lukášová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji