Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10959Odcizení telefonu-zamítnutí plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2016, před 9 lety

Adriana Šlapáková

Znění stížnosti

Telefon Iphone 6 mám pojistěný přes t-mobile u BNP Paribas Cardif Pojišťovna a.s. Dne 23.4. 2016 mi byl odcizen na procházce, vše jsem nahlásila na PČR, dodala pojišťovně všechny potřebné podklady k vyřízení pojistné události. Přišlo mi od pojišťovny zamítavé stanovisko k pojistnému plnění z důvodu: "že dle rámcové smlouvy TMHW 1/2013, Článku 8 - Pojistné události a pojistné plnění pojistitel není povinen plnit v případě následujících událostí nebo okolností:
8.2c pojistnou událostí není ztráta nebo zapomenutí přístroje
Vzhledem k tomu, že nebylo prokázáno odcizení přístroje a nelze jednoznačně vyloučit jeho ztrátu, byla naplněna skutková podstata výše uvedeného článku. Z tohoto důvodu Vám nemůžeme poskytnout náhradu škody."

Přístroj nebyl ztracen ani zapomenut, byl odcizen, dle protokolu PČR je jasně nahlášené odcizení telefonu. Neshledávám důvod k zamítavému stanovisku. Dále budu postupovat přes ČOI a využiji právních služeb k zaslání odvolání proti rozhodnutí a nebráním se soudní cestě.


Produkt

pojištění proti odcizení


Požadované řešení

přehodnocení stanoviska k pojistné události


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2016 15:16, před 9 lety

V rámcové pojistné smlouvě č. TMHW 1/2013 (dále jen "RMS") je uvedeno, že odcizením se myslí loupež nebo krádež, včetně krádeže kapesní, vloupání (do) nebo vykradení bytu/objektu určeného k trvalému bydlení nebo uzamčeného pracovního prostoru (kancelář apod.) nebo zamčeného automobilu, popř. odcizení zamčeného automobilu, ve kterém se přístroj nachází (čl. 2.15 RMS).

Pokud došlo ke škodní události odcizení přístroje nebo úmyslného poškození přístroje třetí osobou, předloží pojištěný doklad od Policie ČR o oznámení takové události. V případě, že ke škodní události dojde v zahraničí, pak kopii dokladu o oznámení události úřednímu místu k tomu určenému a oprávněnému, s překladem do českého jazyka (čl. 8.1.2 RMS). Jiné dokumenty nejsou uvedeny.

Pokud pojistitel zamítá požadavek na pojistné plnění, měl by také řádně zdůvodnit, z čeho své rozhodnutí vyvozuje, zvláště pokud spotřebitelka předložila všechny dokumenty prokazující, že přístroj byl odcizen.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2016 16:14, před 8 lety

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.