Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
dnes večer (25.5.2016) jsem dělal nákup v lidlu. Jelikož to nebyl velký nákup chtěl jsem při placení uplatnit lístek na zálohované obaly (20x láhev + přepravka , 18x láhev + přepravka) Obsluha pokladny mi pouze sdělila že jsem s ním už platil a není možno jej použít. Po diskusi s dalšími zaměstnanci jsme došli k názoru že lístek je již neplatný. Lístek na vratné obaly byl vystaven 24.2.2016 a není na něm nikde uvedena doba platnosti, pouze sdělení "Lístek uplatněte , prosím pouze v této prodejně". I přes to nebyla vedoucí prodejny schopna najít řešení a znovu mě nařkla že lístek už mi byl proplacen jinde. S tímto přístupem pokladních jsem velmi nespokojen, s tímto jednání jsem se v Lídlu zatím nesetkal, proto jsem nákup vrátil a odešel velmi zklamán. Dále nesouhlasím s tím, že není lístek již uplatnitelný, jelikož nikde na dokladu není uvedena platnost dokladu, pouze je uvedeno zvýrazněným písmem "Lístek uplatněte , prosím pouze v této prodejně" což jsem přesně udělal.Dožaduji se tedy nějakého nápravného opatření a proplacení lístku. Děkuji
Listek 01213 a lístek 01214 vystavený v prodejně Novosedlická 3216 Teplice 415 01 Teplice 1
Omluvit se za chování a uznat platnost lístku = proplatit, nebo použít pro zaplacení nákupu.
|
Tweet |
Podnikatel formou instalace výkupních automatů ve své provozovně a prostřednictvím zajištění automatického procesu komunikace pokladního systému s těmito automaty plní svoji zákonnou povinnost vykupovat vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží, pokud uvádí na trh nebo do oběhu výrobky v takových vratných zálohovaných obalech.
Výkupní automat po jeho použití zákazníkem vystaví přesně popsanou účtenku, kterou může spotřebitel za podmínek stanovených na vydané účtence použít při platbě na pokladně či si ji nechat proplatit například na informacích v provozovně. Podmínky pro uplatnění účtenky vydané výkupním automatem by mohly být stanoveny rovněž viditelně a srozumitelně pro spotřebitele u výdejního automatu, popřípadě na něm.
V daném případě by bylo vhodné kontaktovat se stížnosti na jednání zaměstnanců společnosti zákaznický servis pomocí webového formuláře https://ssl.lidl.cz/cs/2671.htm anebo na telefonním čísle 800 115 435 (bezplatná linka pouze na území České republiky).
Vážený pane Stehlíku,
velmi nás tato situace mrzí. Paměťová kapacita systému, který eviduje výkup zálohovaných lahví funguje jen s obdobím jednoho měsíce zpětně. I přes toto nastavení lze však po uplynutí 30 dní od vrácení lahví zákazníkovi finance vyplatit. Ve Vašem případě tedy došlo k chybě na straně našeho zaměstnance. Kontaktovali jsme personál teplické prodejny, můžete se s lístkem v prodejně zastavit a bude Vám proplacen.
Velmi se Vám velmi omlouváme a věříme, že již k podobné situaci v naší prodejně nedojde.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.