Počet nahlášených stížností: | 646 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v současné době mám zakoupený tarif - S námi v sítich za 349kč. Prosím, sdėlte mi z jakého důvodu mi byl bez mého vědomí, navýšen tarif o balíček 30min.za 60kč.za volání do cizích sítí. Nabídka jistě výhodná, ale né pro mě, protože mám k zakoupenému tarifu již v ceně SMS do cizích sítí a to je pro mě dostačující.Celá moje rodina využívá služeb operátora T-Mobile už spoustu let, proto mě takové jednání opravdu mrzí.
Tento balíček jsem po telefonické urgenci 25.5.2016 zrušila, ale zaplatit to zřejmě budu muset.
S námi v sitich
Pokud je to možné vrátit zpět na účet částku 60kč. Přejí hezký den.
|
Tweet |
Podle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění. Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Zákon tedy umožňuje jednostrannou změnu závazku ze strany operátora a narušuje tak jednu ze základních zásad občanského práva o dodržování smluv. Na druhou stranu umožňuje zákazníkovi ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny podmínek bez jakékoli sankce.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí (nebyl dostatečně informován o změně), měl by službu nejprve reklamovat u operátora. Zamítne-li operátor reklamaci, může spotřebitel podat proti tomuto námitku Českému telekomunikačnímu úřadu. Podat námitku je možné do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.