Počet nahlášených stížností: | 83 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pekný deň
Objednála som si OptiMaskPro . Dostala som mail a el.fakturu a do hodiny som mailom odstupila od zmluvy. Ak by ma nerešpektovali a poslai mi aj tak tovar,možem ho neprevzať?
Ďakujem
Poprosím iba odpoveď,či sa musí tovar prevzať
|
Tweet |
V souladu s bodem 20 směrnice 2011/83/EU o právech spotřebitelů má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy ještě před převzetím zboží.
Doporučujeme tedy od kupní smlouvy odstoupit a zboží nepřebírat.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů mu toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy buď v písemné podobě expresní službou, nebo na kontaktní e-mailovou adresu prodávajícího. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již spotřebitel není povinen zboží přebírat.
Internetový obchod, proti kterému tato stížnost směřuje, byl Českou obchodní inspekcí zařazen na seznam rizikových eshopů (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/rizikove-e-shopy/), neboť nedodržuje povinnosti ukládané obchodníkům zákonem o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.