Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#10973Reklamace vrácení peněz za vrácenou vadnou Navigaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 27 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2016, před 9 lety

Josef Volák

Znění stížnosti

23.3.2016 jsem obdržel navigaci s doživotní aktualizací map.Jelikož nesplnovala moje požadavky a navíc na ní nešla nastavit čeština jsem ji
24.3.2016 poštou vrátil(pod. lístek DRO 14819531040 x 181 uc)Řádně jsem vyplnil požadovaný doklad a požádal o vrácení peněz.Po zhruba šesti týdnech jsem zaslal několik emailů s výzvou o řešení problému.Kromě dvou nic neříkajících odpovědí je ticho po pěšině.Prodejce problém neřeší a přestal komunikovat


Produkt

pětipalcová navigace


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2016 14:26, před 9 lety

U smluv uzavíraných distančním způsobem (přes internet, po telefonu, atd.) má spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupil-li spotřebitel v této lhůtě, musí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Pokud tak neučiní, ocitá se podnikatel v prodlení a spotřebitel se může kromě dlužné částky domáhat také zákonného úroku z prodlení stanoveného nařízením vlády č. 351/2013 Sb.

Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Za způsob dodání zboží se ale pro účely občanského zákoníku nepovažuje osobní odběr.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2016 16:40, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.