Počet nahlášených stížností: | 167 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
23.3.2016 jsem obdržel navigaci s doživotní aktualizací map.Jelikož nesplnovala moje požadavky a navíc na ní nešla nastavit čeština jsem ji
24.3.2016 poštou vrátil(pod. lístek DRO 14819531040 x 181 uc)Řádně jsem vyplnil požadovaný doklad a požádal o vrácení peněz.Po zhruba šesti týdnech jsem zaslal několik emailů s výzvou o řešení problému.Kromě dvou nic neříkajících odpovědí je ticho po pěšině.Prodejce problém neřeší a přestal komunikovat
pětipalcová navigace
Žádám o vrácení peněz
|
Tweet |
U smluv uzavíraných distančním způsobem (přes internet, po telefonu, atd.) má spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupil-li spotřebitel v této lhůtě, musí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Pokud tak neučiní, ocitá se podnikatel v prodlení a spotřebitel se může kromě dlužné částky domáhat také zákonného úroku z prodlení stanoveného nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Za způsob dodání zboží se ale pro účely občanského zákoníku nepovažuje osobní odběr.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.