Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před Vánoci 2015 zakoupil partner na www.kouzelnydeda.cz voucher do Relaxačně saunového centra Harfa (RSC Harfa), jež se mělo otevírat 14.2.2016. 12.2.2016 jsem učinila rezervaci na 13.5.2016 a obdržela jsem e-mail s potvrzením rezervace (mohu poskytnout). 13.5.2016 jsme se v 10hod dostavili před dveře RSC Harfa, kde byl ale zámek na dveřích. Před dveřmi seděly 2 slečny - sdělily nám, že RSC Harfa nebylo doposud zkolaudováno a pracovník, který má o tom dát vědět zákazníkům, "nestíhá" či "nekoná". Ihned na to jsem volala na tel.č. uvedené na webu RSC, avšak telefon mi nikdo nevzal. O pár hodin později mi volal z RSC pán, který mi sdělil, že prostory nebyly zkolaudovány, rezervaci nám mohou přesunout na jindy a že můžeme žádat o finanční kompenzaci vzniklých nákladů. Dle pána rozesílají SMS či e-maily s těmito informacemi, avšak po mém argumentu, že mi skutečně nic doručeno nebylo, se podíval do systému a potvrdil mi, že na mou adresu skutečně žádný e-mail odeslán nebyl.
Speciální balíček služeb v RSC Harfa "Den plný odpočinku pro 2" - rezervace komponent na 13.5.2016 (2x55min masáž na 10-10.55hod a 60min whirpool na 14-15hod)
1. Zrušení voucheru a s tím spojených rezervací - Již provedeno, částka za voucher byla 13.5.2016 vrácena na partnerův bankovní účet.
2. Uhrazení vzniklých nákladů a ušlého výdělku - Já i partner jsme placeni od hodiny a abychom mohli plnohodnotně využít voucher, vzali jsme si na celý den dovolenou. Tím jsem já přišla o 2.000 Kč (250 Kč/hod) a parner o 6.400 Kč (800 Kč/hod). Pokud k tomu připočtu náklady na dopravu 800 Kč, dělá to dohromady 9.200 Kč, o které jsme tímto zcela zbytečně přišli. Nikdo se nás neobtěžoval kontaktovat s informací, že využití voucheru není v uvedeném termínu možné. Resp. někdo z telefonního čísla +420 773 902 765 se mě snažil kontaktovat den předem. Bohužel jsem byla na pracovní schůzce, proto jsem po jejím skončení na uvedené telefonní číslo 2x volala zpět. Bez úspěchu - nikdo mi to již nevzal.
Máme nárok na finanční kompenzaci vzniklých nákladů a ušlého výdělku?
Dle hodnocení zákazníků na FB (https://www.facebook.com/rscharfa/reviews) nejsme bohužel jediní, kdo jsou jednáním RSC Harfa pobouřeni.
|
Tweet |
Pokud poskytovatel služeb porušil svou smluvní povinnost, musí spotřebitelce uhradit škodu vzniklou z tohoto porušení. Podle § 2952 občanského zákoníku se hradí skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk). Ušlým ziskem se rozumí to, čeho by poškozený jinak dosáhl, pokud by k porušení smluvní povinnosti nedošlo. Spotřebitelka musí ale doložit, že jí byla způsobena škoda, a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany podnikatele a vznikem škody. Nelze-li výši náhrady škody přesně určit, určí ji podle spravedlivého uvážení jednotlivých okolností soud.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.