Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10976Nemožnost využití voucheru - finanční kompenzace vzniklých nákladů a ušlého výdělku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2016, před 9 lety

Olga Vančurová

Znění stížnosti

Před Vánoci 2015 zakoupil partner na www.kouzelnydeda.cz voucher do Relaxačně saunového centra Harfa (RSC Harfa), jež se mělo otevírat 14.2.2016. 12.2.2016 jsem učinila rezervaci na 13.5.2016 a obdržela jsem e-mail s potvrzením rezervace (mohu poskytnout). 13.5.2016 jsme se v 10hod dostavili před dveře RSC Harfa, kde byl ale zámek na dveřích. Před dveřmi seděly 2 slečny - sdělily nám, že RSC Harfa nebylo doposud zkolaudováno a pracovník, který má o tom dát vědět zákazníkům, "nestíhá" či "nekoná". Ihned na to jsem volala na tel.č. uvedené na webu RSC, avšak telefon mi nikdo nevzal. O pár hodin později mi volal z RSC pán, který mi sdělil, že prostory nebyly zkolaudovány, rezervaci nám mohou přesunout na jindy a že můžeme žádat o finanční kompenzaci vzniklých nákladů. Dle pána rozesílají SMS či e-maily s těmito informacemi, avšak po mém argumentu, že mi skutečně nic doručeno nebylo, se podíval do systému a potvrdil mi, že na mou adresu skutečně žádný e-mail odeslán nebyl.


Produkt

Speciální balíček služeb v RSC Harfa "Den plný odpočinku pro 2" - rezervace komponent na 13.5.2016 (2x55min masáž na 10-10.55hod a 60min whirpool na 14-15hod)


Požadované řešení

1. Zrušení voucheru a s tím spojených rezervací - Již provedeno, částka za voucher byla 13.5.2016 vrácena na partnerův bankovní účet.

2. Uhrazení vzniklých nákladů a ušlého výdělku - Já i partner jsme placeni od hodiny a abychom mohli plnohodnotně využít voucher, vzali jsme si na celý den dovolenou. Tím jsem já přišla o 2.000 Kč (250 Kč/hod) a parner o 6.400 Kč (800 Kč/hod). Pokud k tomu připočtu náklady na dopravu 800 Kč, dělá to dohromady 9.200 Kč, o které jsme tímto zcela zbytečně přišli. Nikdo se nás neobtěžoval kontaktovat s informací, že využití voucheru není v uvedeném termínu možné. Resp. někdo z telefonního čísla +420 773 902 765 se mě snažil kontaktovat den předem. Bohužel jsem byla na pracovní schůzce, proto jsem po jejím skončení na uvedené telefonní číslo 2x volala zpět. Bez úspěchu - nikdo mi to již nevzal.

Máme nárok na finanční kompenzaci vzniklých nákladů a ušlého výdělku?

Dle hodnocení zákazníků na FB (https://www.facebook.com/rscharfa/reviews) nejsme bohužel jediní, kdo jsou jednáním RSC Harfa pobouřeni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2016 17:44, před 9 lety

Pokud poskytovatel služeb porušil svou smluvní povinnost, musí spotřebitelce uhradit škodu vzniklou z tohoto porušení. Podle § 2952 občanského zákoníku se hradí skutečná škoda a to, co poškozenému ušlo (ušlý zisk). Ušlým ziskem se rozumí to, čeho by poškozený jinak dosáhl, pokud by k porušení smluvní povinnosti nedošlo. Spotřebitelka musí ale doložit, že jí byla způsobena škoda, a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany podnikatele a vznikem škody. Nelze-li výši náhrady škody přesně určit, určí ji podle spravedlivého uvážení jednotlivých okolností soud.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 19:09, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.