Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
přibližně před 14 dny (10.5) jsem byla reklamovat telefon Lenovo Vibe S1, jelikož se mu přes displej táhly světlé pruhy. Reklamace byla uznána a dnes 26.5. jsem si telefon byla vyzvednout. Reklamace byla vyřešena následovně: "Záruční oprava byla provedena výměnou vadných dílů(sestava krytu, kabel, kamera bez rfb,vnitřní zadní kryt).Obnovení továrního nastavení. Test OK" Ihned po převzetí zboží jsem zjistila, že telefon se vrátil s nefunkčním fotoaparátem. Nicméně již jsem podepsala papír o vrácení zboží z reklamace. Chtěla jsem se tedy spojit s technikem přes telefon, byla jsem však na CZC lince odkázána na Lenovo servis, kde byl telefon opravován. Zde mi bylo sděleno, že je třeba zboží znovu reklamovat s 30-ti denní lhůtou. Telefon jsem předala na pobočce a znovu reklamovala. Počítá se tato reklamace stále za předchozí (tj. na vyřízení je čas do 9.6.), nebo se bere jako nová reklamace? A dotaz pro czc.cz: jak je možné, že technik, který zboží opravuje a mění díly nezkontroluje funkčnost vyměněných dílů? Proč není možné se spojit s někým kompetentním z oddělení reklamací přes telefon?
Předem děkuji za odpověď
GSM Lenovo Vibe S1, 5" IPS, Dual SIM, 32GB, LTE, Android, modrá
Vyřešení reklamace (případně výměna telefonu) v co nejrychlejším možném termínu, nepřijde mi jako korektní jednání vůči spotřebiteli, aby musel kvůli chybě servisu čekat dalších až 30 dní.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží znovu reklamováno, běží 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace od začátku. Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.
Dobrý den paní Havelková.
Je mi líto, že máte problém s telefonem zakoupeným u naší firmy. Jako prodejce bohužel nemáme autorizaci k opravám a proto všechny opravy realizuje autorizovaný servis, který provádí diagnostiku, opravu i výstupní testy. Ve vašem případě pravděpodobně došlo k chybě servisu. Rád bych vám vyšel vstříc a nabídl výměnu telefonu za nový kus. Pokud s tímto řešením souhlasíte, stačí zde na portálu dTestu odpovědět a jakmile telefon dorazí na naši centrálu, bude otestován na vámi uvedenou vadu a pokud se vada projeví tak i vyměněn.
Co se týká telefonické komunikace, zde je to složitější a to z toho důvodu, že opravy řeší servisy a potřebné informace musíme nejdříve získat od nich. Pokud nastane nějaká nesrovnalost, doporučuji kontaktovat p. Novosada (vedoucí RMA Příbram) na emailu: novosad@czc.cz , kolega vy-zjistí potřebné informace a bude vás kontaktovat zpět.
Děkuji za pochopení .
Michal Stýblo
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
velmi Vám děkuji za rychlou odpověď a projevenou vstřícnost. S výměnou telefonu za nový kus samozřejmě souhlasím. Děkuji také za kontakt na kolegu z reklamací, avšak doufám, že ho v budoucnosti nebudu potřebovat.
S pozdravem a přáním hezkého dne Karolína Havelková