Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10977Zboží se z reklamace vrátilo s jinou vadou

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2016, před 9 lety

Karolína Havelková

Znění stížnosti

Dobrý den,
přibližně před 14 dny (10.5) jsem byla reklamovat telefon Lenovo Vibe S1, jelikož se mu přes displej táhly světlé pruhy. Reklamace byla uznána a dnes 26.5. jsem si telefon byla vyzvednout. Reklamace byla vyřešena následovně: "Záruční oprava byla provedena výměnou vadných dílů(sestava krytu, kabel, kamera bez rfb,vnitřní zadní kryt).Obnovení továrního nastavení. Test OK" Ihned po převzetí zboží jsem zjistila, že telefon se vrátil s nefunkčním fotoaparátem. Nicméně již jsem podepsala papír o vrácení zboží z reklamace. Chtěla jsem se tedy spojit s technikem přes telefon, byla jsem však na CZC lince odkázána na Lenovo servis, kde byl telefon opravován. Zde mi bylo sděleno, že je třeba zboží znovu reklamovat s 30-ti denní lhůtou. Telefon jsem předala na pobočce a znovu reklamovala. Počítá se tato reklamace stále za předchozí (tj. na vyřízení je čas do 9.6.), nebo se bere jako nová reklamace? A dotaz pro czc.cz: jak je možné, že technik, který zboží opravuje a mění díly nezkontroluje funkčnost vyměněných dílů? Proč není možné se spojit s někým kompetentním z oddělení reklamací přes telefon?

Předem děkuji za odpověď


Produkt

GSM Lenovo Vibe S1, 5" IPS, Dual SIM, 32GB, LTE, Android, modrá


Požadované řešení

Vyřešení reklamace (případně výměna telefonu) v co nejrychlejším možném termínu, nepřijde mi jako korektní jednání vůči spotřebiteli, aby musel kvůli chybě servisu čekat dalších až 30 dní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2016 16:19, před 9 lety

Pokud bylo zboží znovu reklamováno, běží 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace od začátku. Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2016 10:32, před 9 lety

Dobrý den paní Havelková.

Je mi líto, že máte problém s telefonem zakoupeným u naší firmy. Jako prodejce bohužel nemáme autorizaci k opravám a proto všechny opravy realizuje autorizovaný servis, který provádí diagnostiku, opravu i výstupní testy. Ve vašem případě pravděpodobně došlo k chybě servisu. Rád bych vám vyšel vstříc a nabídl výměnu telefonu za nový kus. Pokud s tímto řešením souhlasíte, stačí zde na portálu dTestu odpovědět a jakmile telefon dorazí na naši centrálu, bude otestován na vámi uvedenou vadu a pokud se vada projeví tak i vyměněn.
Co se týká telefonické komunikace, zde je to složitější a to z toho důvodu, že opravy řeší servisy a potřebné informace musíme nejdříve získat od nich. Pokud nastane nějaká nesrovnalost, doporučuji kontaktovat p. Novosada (vedoucí RMA Příbram) na emailu: novosad@czc.cz , kolega vy-zjistí potřebné informace a bude vás kontaktovat zpět.

Děkuji za pochopení .
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.5.2016 11:22, před 9 lety


Karolína Havelková

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
velmi Vám děkuji za rychlou odpověď a projevenou vstřícnost. S výměnou telefonu za nový kus samozřejmě souhlasím. Děkuji také za kontakt na kolegu z reklamací, avšak doufám, že ho v budoucnosti nebudu potřebovat.

S pozdravem a přáním hezkého dne Karolína Havelková