Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přeposílám korespondenci:
Vážení CZC,
reaguji na váš mail ze dne 11.5.2016. Pojďme se na to podívat z mého pohledu.
Koupil jsem NOVOU desku u vás u CZC, deska nešla. Váš technik jako závadu označil ohnuté piny na socketu ač já sám jsem byl přesvědčený o tom, že se jedná o závadu na chipsetu. Vy jste mi nabídli opravu v hodnotě cca 1200,-Kč. Opravu jsem zaplatil, ale opravená deska, kterou jsem obdržel opět nešla a vykazovala stejnou závadu jako když přišla nová. Vy jste mi poslali novou desku, ale už jste neuznali, že se váš technik zmýlil, že jsem měl pravdu já a tedy jsem zaplatil 1200,-Kč zcela zbytečně a to nemluvím o tom, že se opravený, vyměněný, tedy nový socket za 1200,-Kč vrátil k vám. Tak že máte i socket i 1200,-Kč a to já jako zákazník nemohu dopustit. Naposledy vás tedy žádám o vrácení částky, kterou jsem zaplatil naprosto zbytečně a to nejpozději do pěti pracovních dní, po té se obrátím na svého právníka a budu tuto částku vymáhat soudně. Patrně se částka vyšplhá na úplně jinou-podstatně vyšší, jelikož jsem o své pravdě na víc jak 100% přesvědčený a věřte, že přesvědčíme i soud.
Přeji hezký den
Vladimír Hermann
Základní deska Gigabyte
Upozorňuji, že jsem zakoupil novou desku za cca 1850,-Kč. Tu jsem vrátil jako nefunkční. Technik CZC prohlásil, že jsou ohnuté piny. Navrhovaná oprava (výměna socketu), se kterou jsem souhlasil, stála dalších 1200,-Kč (to je celkem 3050,-Kč) a deska opět nešla stejně jako nová. Dostal jsem novou desku, ale oněch 1200,-Kč za zbytečnou opravu a omluvu-tak toho jsem se už nedočkal. Požaduji vrácení 1200,-Kč za nesmyslnou opravu.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Hermann.
Placena oprava socketu vaší desky byla z důvodu jeho mechanického poškození a nemožnosti provést jakékoli další diagnostiky a tak i záruční opravu. Po odstranění mechanického poškození byla deska diagnostikována a vada odstraněna výměnou za nový kus. Nejedná se pochybení z naší strany , bez placené opravy nebylo možné desku diagnostikovat.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Vážený pane Stýblo,
děkuji za vaší reakci, leč nemohu již z morita věci souhlasit a rád vysvětlím proč.
Vy jste moměntálně v podstatě napsal, že bylo nutné nejdříve vyměnit řídící jednotku u motoru, aby jste posléze zjistili, že je prasklý blok motoru-rozumím tomu správně?
Podívejte se, pokud jste profesionální firma, tak musíte vědět, že diagnostika chipsetu (který jsem původně hlásil jako jistou závadu) lze provézt i jinak, nikoli nutně výměnou socketu.
No teď k jádru pudla. Socket jsem zaplatil-nový socket upozorňuji, který stál i s prací 1200,-Kč. Ten NOVÝ socket zůstal na desce, kterou jsem vám vrátil a nechce se mi věřit (a nevěřím), že jste novou patici za 1200,-Kč prostě vyhodili. Zkrátka a jasně jí máte tam někde u vás a nějakému dalšímu nešťastníkovi jí prodáte opět za 1200,-Kč a tak to půjde pořád dokola:-)
Už víte o co mi kráčí? Kráčí mi o to, že jste mě donutili zaplatit opravu, která vůbec nebyla nutná a nic nevyřešila, nikdo desku po výměně socketu nevyzkoušel a celkem drze jste mi jí poslali zpět, aniž by někoho zajímalo, jesli je funkční. Nezlobte se, ale já jsem si u vás koupil desku za 1850,-Kč, nikoli za 3050,-Kč.
Proto vás ještě jednou slušně žádám, než se obrátím na soud, a já to udělám, aby jste mi vrátili oněch 1200,-Kč, protože i úplný hlupák musí pochopit, že je právo na mé straně. Vy to víte taky, ale vracet peníze se vám prostě nechce že?
Já je ovšem požaduji a to dosti vážně a hlavně z principu. Nedělejte prosím ze zákazníků hlupáky - my nejsme hloupý - opravdu ne:-)
s pozdravem
Vladimír Hermann
Pokud by nefunkčnost věci byla zapříčiněna vadou, která nebyla předmětem placené opravy, mohl by spotřebitel žádat po společnosti náhradu škody (byla opravena součástka, která nebyla důvodem vadnosti zboží). Byla-li však na věci během první reklamace zjištěna pouze jedna závada, přičemž tato závada byla způsobena spotřebitelem (na takovou vadu by se nevztahovalo právo z vadného plnění) a pro tuto vadu byla věc nefunkční, nemůže spotřebitel žádat náhradu škody. Žádat náhradu škody je možné, pokud by spotřebitel prokázal, že vadnost zboží nebyla způsobena opravovanou součástkou, ale závadou, která byla zjištěna při druhé reklamaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den pane Hermann.
Dle našeho názoru jsme postupovali správně. Deska byla mechanicky poškozená a z tohoto důvodu nemohla být provedena záruční oprava . Byla vám proto nabídnuta placení oprava poškození ,se kterou jste souhlasil. Po vyměně socketu byla deska zaslána znovu na reklamaci , kde servis mohl diagnostikovat vadu a také ji odstranil a to výměnou desky.
Pokud použiji váš příklad na automobilu, bylo by to jako by jste přijel na záruční opravu s tím, že motor nestartuje ale kabeláž by byla přeřezaná nožem. Bez výměnu kabeláže není možné zjistit, kde vada je .
Pro dTest:
Mechanické poškození desky znemožňovalo její záruční opravu. Bez funkčního socketu není možné desku ani spustit, natož diagnostikovat.
Vážení CZC,
VY se neustále vyhýbáte konkrétní odpovědi? Položím jí tedy znovu. V této chvíli vlastní firma CZC.cz můj nový chipset a moje peníze-přesněji 1200,-Kč? Ano, nebo ne?
No a když si tedy hrajeme na automechaniky věřte, že každá slušná firma si kabely natáhne a pak si je zase vytáhne a nebude je účtovat zákazníkovi:-)
Ještě upřesním-nikdy jsem nebyl přesvědčený o tom, že byl skutečně poškozený socket. To jste tvrdili vy, jako firma. Ani fotodokumentace vámi zaslaná není úplně věrohodná. Já chtěl jen funkční desku.
No a tím se dostávám k poslední "opakované" otázce. Jak je možné, že taková "profesionální" firma pošle zákazníkovi zboží po opravě, aniž by ho kdokoli odzkoušel???
Trvám na vrácení částky 1200,-Kč a přestává mě bavit se tzv. o ničem. Udělali jste chybu, tak si jí prosím přiznejte.
Předem upozorňuji (a to i dtest), že na další komentáře již reagovat nebudu a obrátím se rovnou na soud.
Hezký den
VH
Spotřebitel by nyní musel prokázat, že vadu bylo možné zjistit (s přihlédnutím k odbornosti prodávajícího) již během první reklamace. Pokud by to prokázal (například pomocí znaleckého posudku), znamenalo by to, že prodávající nevyřídil reklamaci řádně. Spotřebitel by poté mohl od smlouvy odstoupit a žádat náhradu škody.
Obecně platí, že pokud spotřebitel s vyřízením reklamace nesouhlasí, je vhodné její závěry rozporovat znaleckým posudkem. Pokud znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, je možné požadovat nápravu nebo odstoupení od kupní smlouvy. Spotřebitel také může žádat náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním práva z vadného plnění (tedy včetně náhrady nákladů vynaložených na zpracování znaleckého posudku). Přistoupí-li spotřebitel na placenou opravu, bude pro něj následně složitější závěry reklamace rozporovat.
Dobrý den pane Hermann.
Nevlastníme ani jednu z vámi uvedených věcí. Částku za opravu má servis, který vám měnil socket a základní desku výrobce. Vy jste dostal v rámci reklamace desku novou.
V rámci mimozáruční- placené opravy jste odsouhlasil výměnu poškozeného socketu, což servis provedl. Placena oprava odstranila poškození desky, aby poté mohlo dojít k její záruční reklamaci.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Dobře, ještě jednou odpovím.
S opravou socketu jsem skutečně souhlasil, jelikož jsem bohužel slepě uvěřil vašemu technikovi.Kdyby se deska vrátila po opravě funkční, nejsme teď tady na stránkách dtestu-ALE VRÁTIL SE MI ŠROT stejný, jaký jste mi poslali jako původní, novou desku se stejnou závadou!!
Placená oprava odstranila CO? Placená oprava neodstranila právě vůbec nic a o to tady sakra kráčí. Poškozená deska na chipsetu prostě byla již od výrobce, na tom trvám a vaši technici bohužel tvrdili opak a já bohužel nalít.
A ještě jednou, jelikož neodpovídáte celou větou a neodpovídáte na vše na co se ptám:
No a tím se dostávám k poslední "opakované" otázce. Jak je možné, že taková "profesionální" firma pošle zákazníkovi zboží po opravě, aniž by ho kdokoli odzkoušel???
Jak je toto možné??
Hermann
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Dobrý den pane Hermann.
Placená oprava měla odstranit a také odstranila mechanické poškození socketu aby bylo možné desku poslat na záruční opravu. Servis na výměnu socketů netestuje desku na další vady. Od toho je zde autorizovaný servis, do kterého se poté deska zaslala a došlo k záruční výměně desky.
Kolegové z centrály mohli výměnu socketu a zaslání do autorizovaného servisu spojit do jedné reklamace, to ale není možné ,neboť nelze řešit placenou opravu a záruční opravu v jedné reklamaci. Kolegové vám měli o tomto informovat . Pokud tak neučinili, omlouvám se za ně.
To nic nemění na tom, že bez placené opravy by nemohla proběhnout záruční oprava desky.
Pokud vám vznikly náklady za poštovné (u záruční opravy) , rádi vám jej proplatíme.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.
Dobrý den pane Stýblo,
omluvu přijímám, konečně nějaký vstřícný krok, leč nic moc to na situaci nemění. Koupil jsem asi nejdražší základní desku na trhu-desku, která stojí běžně cca 1850,-Kč mám já od CZC za 3050,-Kč.
Pořád se motáme kolem merita věci-tedy kolem toho, že jsem si zaplatil nový náhradní díl, který mě vyšel na 1200,-Kč. Měl bych tedy v tuto chvíli vlastnit novou základní desku (tu mám) a buď onen nový socket, jelikož ten jsem si zaplatil, nebo peníze. Jenže nemám ani to, ani ono.
Po víkendu se obrátím na soud, uvidíme na které straně je skutečná pravda.
Přeji hezký den
VH
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost. Nebude-li možné mezi stranami sporu dosáhnout smírného řešení, bude případ uzavřen.
Dobrý den.
Trváme na tom, že byla reklamace vyřízena v pořádku, nyní čekáme na vyjádření od právního zástupce zákazníka.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele. Bude-li v případu učiněn posun, spotřebitel má možnost ke stížnosti vložit své vyjádření, případně ji uzavřít.
Již podáno k soudu, případ tady můžeme ukončit, dál bude rozhodovat soud. Chtěl jsem vše vyřešit v klidu, ale jak vidno-není to možné. Závěrem jen toliko-nikde jsem neměl takové problémy s reklamací (Alza, TS Bohemia atd) jako tady u CZC. Za sebe chci všechny potencionální zákazníky CZC varovat před praktikami této firmy. Tuto firmu vřele NEDOPORUČUJI.
Vladimír Hermann