Společnost


Adam Gundacker

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10981Nedoručení zakoupeného výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 29 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2016, před 9 lety

Lenka Losenicka

Znění stížnosti

Dobrý den.
Ráda bych se prostřednictvím tohoto portálu podělila o svou zkušenost ohledně zakoupení výrobku od společnosti Mobil case.
Před časem jsem si objednala přes tento internetový obchod zboží. Uplynul asi měsíc a půl a doteď stále žádná zpětná vazba ani doručení daného zboží! :( Několikrát a bohužel neúspěšně jsem se pokoušela spojit jak telefonicky, tak e-mailem zákaznické centrum, ale telefon je kdykoliv nedostupný a na e-mail také nikdo nereaguje! Co se týče této společnosti, dávám na ni nejhorší recenze a ráda bych své peníze dostala zpět, co pro to mám více udělat, prosím? :(
Předem vám děkuji velice za odpověď.

Losenická Lenka


Produkt

Obal na mobilní telefon


Požadované řešení

Vrácení finančního obnosu a dopad na internetový obchod


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2016 10:53, před 9 lety

Dodací podmínky zveřejněné provozovatelem uvedeného internetového obchodu na http://mobile-covers.4j.cz/doc/obchodni-podminky-1/, jsou následující:

"Kupující bere na vědomí, že zboží uvedené v nabídce webu, se fyzicky nachází u dodavatele v zahraničí a bude doručováno poštovní službou, dle podmínek země původu. Za maximální dobu pro doručení se považuje 45 dní. Zboží, které nebude v této lhůtě doručeno je možné odeslat znovu, popřípadě za zboží vrátit platbu."

Uvedené obchodní podmínky jsou závazné nejen pro spotřebitele, ale i pro prodejce.

Kupní smlouva byla v daném případě uzavřena a spotřebitelka uhradila požadovanou cenu za zboží a jeho dodání. Prodávajícímu vznikla povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitelka má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.).

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku (Adam Gundacker, Budovatelů 1406, Sokolov 356 01). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, popř. odstoupení od smlouvy, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2016 19:46, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.