Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Telefonicky jsem byl přemluven ku koupi zázračných Švýcarských žiletek se strojkem . Jelikož se jednalo o tří břité žiletky byl jsem již dopředu na pochybách , ale po delším přesvědčování jsem svolil poslání vzorku.Tento mi však do dneska nedošel !!! Na to mi však došla dnes upomínka na zaplacení 158 Kč . 59 Kč. za prodlení !!?? Byl jsem se informovat na poštovním úřadě , zda jsem nějaký balíček dostal . Bylo mi řečeno , že jsem jeden z mnoha , kteří se ptají na stejnou otázku a na stejnou Fa.MATRIX.Jelikož tato firma zasílá své zboží obyčejnou poštou , není žádný záznam o uložení zásilky.
Jak je vidět vyrostl nám tady zase nový finanční hraboš , který našel další možnost , jak se obohatit na úkor důvěřivých lidí . Je to hnus , co se tady
v tom státě nachází za chátru .
Podávám na tuto firmu stížnost , ale jak vidím na internetu , je to asi
bezpředmětné.Ti Švýcarští podnikatelé se určitě nestačí divit, kolik lidí je tady v té zemičce nespokojených !?
Samozřejmé je pro mě jedno: Za nedodané zboží se neplatí !!! Proto jsem
výzvu s klidným svědomím hodil do popelnice !!!
Žádám vás o vymazání mé adresy z vaších počitačů a nepřeji si nic kupovat Za pochopení děkuji a jsem s pozdravem
Pavel Brádle
Ostrava
Odvolávám veškerý styk s firmou Westerfield inter.a ruším kupní smlouvu s okamžitou platností . Zapomeňte na mé zákaznické číslo 379703 !!!
V opačném případě se nechám pozvat ku soudnímu jednání i s těmi 237 poškozenými !!! To opravdu mluví za vše !!!
|
Tweet |
Švýcarská společnost Westerfield International AG nabízí výrobky a sjednává smlouvy prostřednictvím telefonu. Spotřebitel v takovém případě uzavírá smlouvu distančním způsobem, tedy prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (po telefonu) podle § 1824 a násl. občanského zákoníku.
Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně. Pokud tedy zboží nebylo společností dodáno, nemůže společnost požadovat jeho zaplacení dříve, než zboží kupujícímu sama dodá. K úhradě kupní ceny dochází až po převzetí zboží prostřednictvím složenky, která je přiložena ke každé zásilce. Dodání zboží proto musí předcházet úhradě kupní ceny.
Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Spotřebiteli doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy (zaslat doporučeně s dodejkou a nechat si kopii odstoupení od smlouvy) na adresu společnosti.
Zdarma bývá jen první zásilka, za následné zásilky už společnost požaduje platbu. Souhlas se zasíláním zboží si podnikatel nahrává. Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí tedy jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd., samozřejmě s uvedením jména a příjmení, adresy spotřebitele pro dostatečnou identifikaci osoby, vše opatřeno vlastnoručním podpisem. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze." Spotřebitel se pouhým nepřevzetím balíčku se zbožím nezprostí svého závazku o pravidelném zasílání zboží na dobu neurčitou, který se společností po telefonu uzavřel.
Aby spotřebitel předešel budoucím sporům a nátlakům vymáhací společnosti, doporučujeme počkat, až balíček přijde a spolu s ním doporučeně a s dodejkou odeslat odstoupení od kupní smlouvy uzavřené po telefonu na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2. Společnost zasílá balíčky ze zahraničí. Je tedy možné, že byl balíček již vyexpedován a bude doručen v následujících dnech nebo týdnech. Z toho důvodu doporučujeme počkat, až balíček bude doručen a až po té odstoupit od kupní smlouvy.
Odstoupení učiněné po telefonu sice je závazné, ale pokud přijde balíček, je povinností spotřebitele zaslat jej společnosti zpět na své náklady. Proto doporučujeme, ať spolu s balíčkem zašle spotřebitel odstoupení od smlouvy. Podnikatel k balíčku přiloží fakturu. Tu nemusí spotřebitel hradit. Je to zbytečné, neboť by podnikatel v důsledku odstoupení spotřebitele musel předmětnou sumu stejně vracet.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.