Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10986Nechtěl mi doručit zásilku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2016, před 9 lety

Milan Rudolf

Znění stížnosti

dne 25.5 ve 14.25mi byl dorucen email ze nasledujici pracovni den mi bude dorucena zasilka pro mne velmi dulezita jelykoz se jednalo o zarivku pro poustniho jestera a tento druh pokud nema toto svetlo velyce rychle zahynou pro nedostatek vapniku atd. nasledujiciho dne v16 hodin jsem volal na dispecing kde je moje zasilka bylo mi receno ze moje zasilka je v aute a ze si mam zavolat,tak jsem nejprve zavolal na prvni telefoni cislo kde mi pan odsekl ze kladruby nejezdi opet jsem tedy volal na dispecing kde mi bylo receno dalsi telefoni cisl,samozrejme na toho sameho pana ktery mi rekl ze tam nepojede i kdyz mnel doruceni jen 5km presto mi rekl ze na me kasle a doruci mi to zitra pan se jmenuje Tomáš Pitra 725778438,725778443 po dlouhem dohadovani jsem se musel zaridit tak ze to prevzala pritelkyne jelykoz pan Pitra mi balik proste odmitl dorucit provolal jsem 130Kč a jeste jsem se musel takto doprosovat cloveka oto aby delal svou praci s tak arogantnim a neochotnym clovekem jsem se u PPL jeste nesetkal a je to desive ze nekdo takovy pracuje s penezi a vozi nam zasilky ,ceho se dockam priste az mi poveze dalsi zasilku ze mi ji naschval poskodi raci asi priste obednam jinou dorucovaci sluzbu S Pozdravem MIlan Rudolf


Produkt

ČZ:41490984302


Požadované řešení

Prosim o realne reseni tohoto sporu a taktez o me kontaktujte na muj e-mail jak jste tento spor vyresily
Dekuji randolf1484@seznam.cz
Takovy clovek nema u teto spolecnosti co delat kazi vam dobrou povest
Dekuji za info


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2016 08:36, před 9 lety

Pokud je uzavřena zasilatelská smlouva, jsou smluvními stranami příkazce a zasílatel. Reklamaci dodání zásilky proto musí uplatňovat příkazce. Vzhledem k tomu, že v daném případě zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnil příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.

Občanský zákoník stanoví v § 2558, že dopravce provede přepravu do místa určení s odbornou péčí v ujednané době, a nebyla-li ujednána, bez zbytečného odkladu. Má se za to, že tato doba počíná běžet dnem následujícím po převzetí zásilky dopravcem.

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jeví jako nejlepší možné řešení konzultovat problém s nevhodným chováním zaměstnanců společnosti přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 18:46, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.