Společnost


Dampe Trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1099Neúspěšná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 27 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Milan Krejza

Znění stížnosti

Dne 13.4.2012 jsem zakoupil z e-shopu: shopxxl.cz konvici. Ta přestala fungovat. S reklamací jsme se obrátili na e- shop i na adresu firmy - obojí neúspěšné! Kontaktoval jsem i ČOI, kde mi byla poskytnuta rada, jak dále postupovat. Bylo mi sděleno, že firmu s vším všudy, jak vyplývá ze zákona přebral panKočárek. Konvici jsem tedy poslal znovu na nově poskytnutou adresu. Učinil jsem tak již 4x, bohužel se mi balík vždy vrátil zpět! Nikdo se mnou žádným způsobem nekomunikuje.


Produkt

rychlovarná konvice Braun WK300


Požadované řešení

Výměna za nový zcela funkční kus nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2013 16:39, před 11 lety

Je pravdou, že 23.5.2013 je pan Kočárek statutárním orgánem/jeho členem a zúčastněnou osobou dle živnostenského rejstříku. Společnost funguje pod stejným názvem, tudíž není tato interní změna pro uplatnění reklamace podstatná.
Pokud prodejce nevystaví reklamační protokol, dopouští se tím porušení § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozorovým orgánem je v tomto případě Česká obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 19:11, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2014 19:12, před 11 lety


Milan Krejza

Hodnocení: