Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.4.2012 jsem zakoupil z e-shopu: shopxxl.cz konvici. Ta přestala fungovat. S reklamací jsme se obrátili na e- shop i na adresu firmy - obojí neúspěšné! Kontaktoval jsem i ČOI, kde mi byla poskytnuta rada, jak dále postupovat. Bylo mi sděleno, že firmu s vším všudy, jak vyplývá ze zákona přebral panKočárek. Konvici jsem tedy poslal znovu na nově poskytnutou adresu. Učinil jsem tak již 4x, bohužel se mi balík vždy vrátil zpět! Nikdo se mnou žádným způsobem nekomunikuje.
rychlovarná konvice Braun WK300
Výměna za nový zcela funkční kus nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Je pravdou, že 23.5.2013 je pan Kočárek statutárním orgánem/jeho členem a zúčastněnou osobou dle živnostenského rejstříku. Společnost funguje pod stejným názvem, tudíž není tato interní změna pro uplatnění reklamace podstatná.
Pokud prodejce nevystaví reklamační protokol, dopouští se tím porušení § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Dozorovým orgánem je v tomto případě Česká obchodní inspekce.
Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: