Společnost


CZ&SK Distribution Limited

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#10991Dodána stornovaná objednávka, společnost nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2016, před 9 lety

Martina Rylková

Znění stížnosti

Dne 18.4. jsem učinila objednávku produktu s názvem Velvet smooth. Společnost mou objednávku přijala s tím, že mne budou informovat až bude produkt odeslán. Do 25.4. se tak nestalo, takže jsem objednávku zrušila na udanou mejlovou adresu. Dne 13.5. mi byl produkt i přes odvolání objednávky dodán kurýrní poštou a to bez předešlého upozornění. Bohužel jsem balíček v časové tísni převzala s domněním, že jde o jinou objednávku, kterou jsem později učinila na jiný produkt v jiném e-shopu.Ještě ten den jsem společnosti napsala stížnost, ale ta již nekomunikuje. Produkt je stále v v originálním balení, porušen byl pouze přepravní obal. Děkuji a s pozdravem Martina Rylková


Produkt

Jedná se o Scholl Velvet smooth a náhradní válečky


Požadované řešení

Vrácení peněz, produkt na náklady společnosti pošlu zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2016 08:21, před 9 lety

Pokud již spotřebitelka odstoupila od kupní smlouvy (ještě před odesláním zboží), prodávající musí toto rozhodnutí spotřebitelky respektovat. Odstoupením se ruší smlouva od počátku a smluvní strany jsou si povinny vrátit poskytnutá plnění.

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné. Problémem v tomto případě však může být, že se společnost prezentuje jako zahraniční subjekt se sídlem v Hong Kongu.

Jsou-li při prodeji zboží spotřebitelům nabízeny padělané věci, jedná se o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce a v této oblasti také celní správa. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2016 14:54, před 8 lety

Již probíhá komunikace se zákazníkem o navrácení zboží a následnému vrácení peněz zákazníkovi

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2016 20:24, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2016 14:58, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.