Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dnes 27.5.2016 se podomní prodejce z COMFORT ENERGY vydával za pracovníka ČEZu a snažil se získat informace od mé maminky. Tvrdil, že jde ohledně distribuční sítě. Asi se stydí za svého zaměstnavatele, že se musí vydávat za jinou společnost. Maminka je už v důchodu, což je cílová skupina těchto podvodníků, ale naštěstí se jeho lhaním nenechala zmást a nic mu nepodepsala.
Ať se tito "obchodníci" nevydávají za někoho, kdo nejsou. Jen straší starší lidi s nepravdivými informacemi.
|
Tweet |
Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Obchodní praktika, kterou popsala spotřebitelka, vykazuje znaky nekalé obchodní praktiky, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele v úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Mnoho obcí již na svém území také zakázalo podomní prodej. Je tedy vhodné se informovat, zda zákaz takovéhoto prodeje neplatí také v místě pobytu spotřebitelky. Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.
Dobrý den, paní Nechutová,
pokud se jednalo o obchodního zástupce naší společnosti, situaci obratem prověříme a zajistíme, aby se již podobná situace neopakovala. Ve výše uvedeném požadavku nicméně neuvádíte bližší informace, kdy měla proběhnout tato návštěva, případně na jaké adrese.
Prosím o doplnění, naše společnosti následně prověří, zdali se jednalo o našeho obchodního zástupce a zajistíme další kroky.
Děkuji za spolupráci.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Dobrý den,
stalo se to 27.5.2016 a myslím, že není nutné uvádět adresu.
Nerada bych, aby nás někdo znovu obtěžoval.
Tato situace se bude opakovat i nadále, všichni to víme.
Najatí studenti mají odměnu za každý ulovený "kus".
Tomu,že sjednáte nápravu, lze těžko věřit, když se stejná situace opakuje stále dokola. Pokud neumíte prodávat svoje produkty aniž by bylo zapotřebí zákazníkům lhát, tak je asi něco ve vaší firmě špatně.
Proč je třeba používat nepoctivé praktiky?
Ale i na to všichni odpověď známe, že?
Nechutová
Dobrý den, pane Nechutová,
vzhledem k uvedeným informacím nelze jednoznačně určit, že se jedná o obchodního zástupce, který spolupracuje se společnosti COMFORT ENERGY, s.r.o.
Je mi velice líto, ale bez bližších informací nelze na Váš požadavek objektivně reagovat a zároveň uvádět, že tohoto jednání se dopustila naše společnost nebo některý z partnerů, který s naší společností spolupracuje.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.