Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#10994Lživé informace Pracovníků na pobočce O2 Berouně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2016, před 9 lety

Koubíková Hana Koubíková

Znění stížnosti

Dne 17 . 5. 2016 jsme odnesli porouchaný telefon do provozovny v Berouně kde jsem ho dal do opravy. Podle pracovníka má O2na opravu 30 dní. Pracovník mi ale nabídl že kdyř zaplatím 300 kč oprava bude trvat do 1 týdne. Kekl že to je 5 až 7 dní. Souhlasil jsem s tímto a zaplati 300 kč. Jaké bylo ale zděšení když jsem po týdnu přišel do provozovny a bylo mi řečeno že tam opravený telefon ještě nebyl. Přišel jse opět ve čtvrtek 23 .5 abylo mi řečeno pracovníkem že tam volal a že je telefon na cestě. Přišel jsem tedy v Pátek 24.5 a ejhle telefon nebyl. Od jimého pracovníka jsem se ale dozvěděl že ta oprava po zaplacení není do týdne ale do 15 dnů. Takže ze mne vytáhli váš pracovík 300 penez a ůmyslně mi tahal týden za nos a dodnes telefon nemám. Jsme vašimi zákazníky asi 15 let ale nedovedu s ipředstavit že budu nadále vaše služby používat. Pravděpodobně asi budu usilovat o zrušení smlouvy a půjdu někam kde si ze stálých zákazníků nedělají legraci.a mají kradší termíny na opravy-


Produkt

Oprava Mob. telefonu HUAWEY y 6


Požadované řešení

Navrátit 300 kč které jsem zaplatil po lžicé in formaci vašeho pracovníky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2016 20:06, před 9 lety

Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, má prodávající dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinnost odstranit vadu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Prodávající je již tedy ze zákona povinen postupovat při vyřizování reklamace co možná nejrychleji.

Pokud však byla sjednána smlouva o opravě telefonu, bude záležet, jaká práva a povinnosti si strany ve smlouvě sjednaly. Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.

Dohodl-li se tedy spotřebitel se zaměstnancem společnosti na nadstandardní službě, ale sjednané smluvní podmínky nebyly dodrženy, neboť tato služba nebyla vinou druhé strany řádně poskytnuta, může spotřebitel žádat vrácení peněžních prostředků. Neposkytnutí sjednaných služeb se považuje za porušení smlouvy podstatným způsobem. V takovém případě má druhá strana možnost od smlouvy odstoupit dle § 2002 občanského zákoníku.

Je vhodné zaslat společnosti odstoupení od smlouvy z výše uvedených důvodů (služba nebyla poskytnuta) a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2016 17:56, před 9 lety

Hezký den,

velice se za vzniklou situaci omlouvám a celou záležitost podrobně prověříme. Poprosím vás o doplnění reklamačního protokolu nebo jeho čísla a máte-li i doklad o zaplacení částky 300 Kč, prosím rovněž o přiložení.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2016 19:49, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2016 09:19, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.