Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po objednání sadby jsem byla e-mailem 1p.5. 2016 informována, že zboží není k dispozici, žádala jsem tedy vrácení platby, což mi bylo přislíbeno.Přes opakované urgence, platba dosud nebyla vrácena.
Dle nabídky na webu, sadba - gladioly, Sparaxis a Ixia.
Vrácení platby.
|
Tweet |
Pokud se podnikatelka se spotřebitelkou dohodla na zrušení smluvního závazku a na vrácení peněžních prostředků, musí podnikatelka této dohodě dostát. Pokud podnikatelka nevrátila spotřebitelce peněžní prostředky ve sjednané lhůtě, obohatila se na základě právního důvodu, který ale odpadl. Jednalo by se tak o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.