Společnost


ČSOB Stavební spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1100Výpověď smlouvy ze strany ČMSS z důvodu 10 denního zpoždění platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2013, před 11 lety

Jiří Háva

Znění stížnosti

Mám smlouvu s Českomoravskou stavební spořitelnou (ČMSS, Liška), na kterou jsem delší dobu nespořil a nechával pouze zhodnocovat vklad výhodným úročením. Dopisem ze dne 11.6 2013 mne ČMSS vyzvala k obnově pravidelného spoření, což jsem v termínu učinil. Nedopatřením jsem vklad za září 2013 zaplatil až 9.10.2013, tj. prodlení o cca 10 dnů. Dopisem z 14.10 2013 mi ČMSS dala výpověď smlouvy. Na tel. dotaz mi pracovnice ČMSS doporučila napsat písemnou žádost o zrušení výpovědi, resp. obnovení smlouvy, což jsem učinil, avšak tato mi byla písemně zamítnuta. Domnívám se, že 10ti denní zpoždění platby by největší stavební spořitelna mohla omluvit, zvláště když jsem platbu zaplatil o několik dnů dříve, než mi poslali výpověď. Dle Všeob. obch. podmínek ke smlouvě je v čl. V. odst. 4) k výpovědi ze strany ČMSS potřeba 2 měsíční lhůta po písemné výzvě k obnově pravidelného spoření a čl. IX. odst. 6) umožńuje na písemnou žádost vzetí výpovědi zpět.


Požadované řešení

Očekával bych od ČMSS vstřícnost, omluvení 10 denního zpoždění platby, přehodnocení rozhodnutí a vzetí výpovědi zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2013 10:00, před 11 lety

V takovém případě záleží, zda je možnost výpovědi z důvodu opožděného zaslání platby zakotvena ve smlouvě nebo obchodních podmínkách. Pokud by tam takové ujednání nebylo, byla výpověď spoření dána neoprávněně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:16, před 10 lety

Společnost Českomoravská stavební spořitelna, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.