Společnost


Marcela Farová

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11001Nedodaná výhra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2016, před 9 lety

Jarmila Hutařová

Znění stížnosti

Dobrý den už je to delší dobu a hlavě chci varovat druhé aby nenaleteli paní že stánky Briliant Site,paní prodává snubní prsteny kupované s Ali a neprodává k nim pravdivé údaje. .Já u paní vyhrála tehdy snubní prsteny její cena tehdy byla něco kolem 1000kc, po domluvě velikosti atd..se paní vymlouvala několik měsíců že stále nedorazily až mi nakonec napsala že dodavatel je nedodal a že mi pošle náhradu, poslala mi peckove náušnice s perlickou, když sem balík rozbalila šla jsme do kolen.nausnice v hodnotě 20kc a rozbité,hned jsme paní psala a ta mi napsala že je to náhrada za výhru :( na druhý den na jejich stránkach prsteny co jsme vyhrála opět prodávala a o polovinu levněji. Napsala jsme ji tedy pod prsteny příspěvek, jak to že prsteny zase má když mě tvrdila že ji nedorazily a že bych tedy i když to byla výhra bych poprosila tedy její dodání. .paní můj komentář odebrala a zablokovala mi přístup komentářů na její stránce


Požadované řešení

Podle mě pokud je paní seriózní, výhru by mi tedy měla doposlat když prsteny má a stále nabízí a tím napravit své jednání a chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2016 11:47, před 9 lety

Výhru ze hry není možné v daném případě vymáhat dle § 2874 občanského zákoníku (jedné se o tzv. naturální obligaci). Pokud hra souvisela s nabízením výrobků podnikatelky a podnikatelka by výhru neudělila nebo by neudělila za výhru odpovídající náhradu, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 22:08, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.