Společnost


Vengeance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11004Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2016, před 9 lety

Michal Komár

Znění stížnosti

Dobrý den, před několika dny jsem si přes tento e-shop zakoupil kalhoty. Chvíli,, cca 3 týdny,, mi vydržely a potom při pod dřepu praskly v rozkroku, přímo v riflovině. Než jsem poslal k reklamaci zboží, nejdříve jsem napsal e-mail co se stalo. Bylo mi odpovězeno, že kdyby to bylo prasklé ve švu tak se to špatně reklamuje, dohodli jsme se, že je pošlu. Ve čtvrtek mi byl napsán e-mail, že reklamaci nemohli uznat s tím, že sem tu údajně udělal schválně, že se to praskliny nepáře. Samozřejmě tato firma opět nekomunikuje po telefonu, a napsal jsem e.mail s tím, že s reklamací nesouhlasím, a že chci, aby kalhoty byly poslány zpět k reklamaci. Je mi jasné, že vadu nechtějí uznat, bylo mi řečeno, že zboží posílají na reklamaci k výrobci a poslední slovo mají jako oni.
Pořád se snaží mi ty kalhoty zaslat zpět, já jim tvrdím, že ať to neposílají a pošlou to zpět k reklamaci. Co má v tomto případě dělat???

Děkuji za odpověď


Produkt

riflové kalhoty


Požadované řešení

chci samozřejmě stejné kalhoty vyměněné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2016 14:28, před 9 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Spotřebitel je však v každém případě povinen zboží po vyřízení reklamace převzít, jinak je prodávající oprávněn účtovat si poplatek za jeho skladování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2016 10:52, před 9 lety

Dobrý den,

reklamace byla uznána a částka byla vrácená zákazníkovi na účet.

S pozdravem

Marek Stebel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2016 10:35, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.8.2016 10:19, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.