Společnost


Auto Kelly a.s.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#11005Auto Kelly slevy (ne)slevy pro registrované uživatele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2016, před 9 lety

Petr Surný

Znění stížnosti

Internetoví prodejce autodílů Auto Kelly vás nabádá k registraci s výhodami jakožto 20% sleva na veškerý sortiment. Po registrace a následném přihlášení u produktů vidíte kolonku Vaše cena a ještě jednu kolonku sleva 29% výsledná cena produktu 499,- Kč

a bez přihlášení
kolonka maloobchodní cena
bez kolonky sleva
cena produktu 499,- Kč

Tudíž prodejce klame potencionální zákazníky a láká je na slevy, které vůbec nedostanou!


Produkt

Bluetooth handsfree na stínítko, Objednávácí kód DO SSPCI023


Požadované řešení

Neslibovat slevy, které obchod zákazníkovi neposkytne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2016 11:32, před 9 lety

Ustanovení § 12 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele stanoví zákaz klamání spotřebitele podáním nesprávné, neúplné informace o ceně prodávaných výrobků. Dle § 12 odst. 3 téhož zákona se ustanovení odstavce 2 vztahuje obdobně i na informace o způsobech stanovení cen.

Podaná informace o ceně nesmí vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti, popřípadě že stanovení ceny závisí na okolnostech, na nichž ve skutečnosti nezávisí, popř. že cena bude snížena, i když tomu tak není.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

ČOI bude řešit porušení zákona o ochraně spotřebitele z pohledu veřejnoprávního. Výsledkem tak může být uložení pokuty podnikateli při zjištěném porušení zákona.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2016 06:10, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.