Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.11.2014 jsem koupila na Výstavišti Flora v Olomouci výrobek WSII ještě od fy. HOT PRODUCT. Odstoupení od smlouvy č. 0427 proběhlo do 24 hod. Zboží i odstoupení převzal prodejce. Fy HOT PRODUCT ( nyní Globe Holding)se vymlouvala nejprve, že výrobek nevykazoval závadu, potom, že prodejce už u nich nepracuje. Po oznámení na ČOI a PČR fa navrhla splátkový kalendář, který ignorovala. Oznámení jsem podala jak na Policii, tak na ČOI, Nic nepomohlo. Nakonec jsem podala předžalobní výzvu 19.11.2015. Ani na tuto výzvu fa nereagovala.
Výrobek WS II - masážní polštář, cena 5990 Kč, č. smlouvy 0487
Postupovala jsem v souladu s obchodními podmínkami, odstoupení od smlouvy bylo do 24 hod. Mám potvrzení o převzetí odstoupení od smlouvy a zboží prodejcem a proto požaduji navrácení částky 5990 Kč.
|
Tweet |
Podle nového občanského zákoníku se odstoupení od smlouvy (výzva k plnění, předžalobní výzva) považuje za doručené již třetí pracovní den po odeslání. Pokud společnost nevyhoví odstoupení od smlouvy a nevrátí peníze, je možné domáhat se jejich vrácení pouze soudní cestou, v daném případě podáním návrhu na vydání platebního rozkazu.
Ve věci návrhu na vydání platebního rozkazu doporučujeme spotřebiteli vyhledat právní služby advokáta. Jejich seznam lze nalézt na stránkách https://www.dtest.cz/advokati.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.