Společnost


Šenkýř Lumír

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1101Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 25 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.11.2013, před 11 lety

Marie Minxová

Znění stížnosti

Už v březnu jsem zaplatila za 32 GB flash disc. Dodavatel tvrdil, že zboží poslal, ale nikdy nedošlo.Pak slíbil vrátit peníze, rovněž se nestalo, přestože číslo účtu jsem poslala.Uváděl jméno Lumír Šenkýř. Nakonec přestal komunikovat, na emaily neodpovídá, v telefonu se zapřel.


Produkt

Kopie zprávy z 29.3.:Dobrý den, právě jsme dostali informaci od našeho dodavatele USB flash disků, že flash disky Kingston Data Traveler 32GB se přestávají produkovat a nahrazují se novým modelem, který je vyroben na rozdíl od plastového modelu Data Traveler z kovu (rozměry 3,9x1,2x0,5cm) a rychlost nového modelu je podstatně vyšší (až 24MB/s čtení dat a zápis dat až 8MB/s). Jelikož jsou skladové zásoby modelu Data Traveler vzhledem k vysokému počtu objednávek ze slevového portálu omezené, nabízíme Vám zaslání již nového modelu bez jakéhokoliv doplatku. Prosíme o Vaše vyjádření a přejeme hezký den.


Požadované řešení

Jakékoli možné. Stačilo by mi, že jim to jen tak neprojde, pokud takto okrádají lidi, a spoléhají na to, že kvůli ne příliš velké částce to nikdo nebude mít chuť řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2013 10:19, před 11 lety

Přes internet byla uzavřena kupní smlouva, která stanovuje prodejci povinnost zaslat zboží a kupujícímu zaplatit cenu zboží. Dle poskytnutých informací prodejce porušil svou povinnost, tudíž se ocitl v prodlení dle § 517 občanského zákoníku. Kupující již prodejce k plnění vyzval a nebylo plněno ani na základě této výzvy. Z výše uvedených důvodů má kupující nárok dle § 517 na vrácení zaplacené kupní ceny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2014 15:27, před 11 lety

Pan Šenkýř Lumír nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.