Společnost


CZ&SK Distribution Limited

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#11015Reklamace kulmy Babyliss Pro

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2016, před 9 lety

Jana Průchová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 28.3.2016 jsem převzala již zaplacenou kulmu. Po vyzkoušení jsem zjistila, že nefunguje. Poslala jsem reklamační formulář, který je na stránkách pro nákup této kulmy a 28.3.2016 si ji odvezla spol. GLS. Od té doby nemám žádnou zprávu. Celkem 4 krát jsem žádala firmu o vrácení peněz nebo nové fungující kulmy. Do dnešního dne se neozvaly. Objednávala jsem přes internetový odkaz. Pokud mi jste schopni pomoct, budu velmi ráda.
Děkuji a s pozdravem
Jana Průchová


Produkt

Babyliss Pro, číslo objednávky, smlouvy 4855956037, variabilní symbol dtto, konstantní symbol 0308


Požadované řešení

Ráda bych měla novou fungující kulmu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2016 11:28, před 9 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, což lze při použití české internetové domény předpokládat, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Je potřeba zdůraznit, že pokud kupující koupil zboží v postavení spotřebitele, potom běží lhůta na vyřízení reklamace od dne následujícího po doručení reklamace prodejci. Prodejce takovou reklamaci musí vyřídit do 30 dnů. Pokud to neučiní, má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy (podle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele) a zároveň může informovat Českou obchodní inspekci, aby podnikateli udělila pokutu. Pokud by se však jednalo o zahraniční subjekt, pak by dozorový orgán pokutu udělit nemohl.

Veškeré jednání doporučujeme vždy činit prostřednictvím písemně zaslaného dopisu doporučeně a s dodejkou na adresu společnosti prodejce. Lze tak předejít sporům, kdy prodejce bude tvrdit, že reklamace nebyla uplatněna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.8.2016 14:55, před 8 lety

Během 2 týdnů bude navrácena částka zákazníkovi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2016 20:27, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost případ uzavřít, bude-li stížnost úspěšně vyřešena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.8.2016 17:09, před 8 lety


Jana Průchová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
chci Vám moc poděkovat, že jste mi pomohli vše vyřídit s úspěšným koncem. Nebýt Vás, tak sama bych toho nedocílila. Kulmu společnost konečně dodala a funguje. Jsem Vám moc vděčná a budu Vás všude chválit.
Děkuji a s pozdravem,
Jana Průchová